Serum Argan Oil do włosów

Hejka :)
Przychodzę do Was z nowym postem.Tak w tym tyg.posty będą codziennie :)Cieszycie się bo ja bardzo :)

Dzisiaj przedstawiam Wam mojego ulubieńca do włosów.Jest to olejek arganowy a mianowicie serum.


 Olejek jest zamknięty w małej nie pozornej buteleczce.Pomimo że wydaję się na pierwszy rzut oka nie wiele jego,to naprawdę jest oszczędny.To moja druga buteleczka ale o niej jakoś zapomniałam :D Leżała sobie w łazience i czekała aż jego pani wezmie go w swoje ręce i wsmaruje w swe włoski :D


Pomimo że ma dość duży otwór to i tak wylewa się na dłoń ile my same chcemy.Olejek nie jest specjalnie tlusty,konsystencję ma olejowatą jak to oleje :D A zapach mmm przepiękny jak dla mnie.Wzbogacony jest o olejek jojoba i słonecznikowy,to może dlatego ma cudowny zapach dla mojego nosa.



Olejek regeneruje,nawilża,nadaje połysk.zapobiega rozdwajaniu się włosów według producenta.Powiem tak cała buteleczke użyłam i wtedy pomogło mi to z rozdwajaniem się włosów.Nie miałam tak koncówek zniszczonych i za to go uwielbiam.Czy nawilża,regeneruje,nadaje połysk napewno w jakiś sposób.

A ogólnie olejek arganowy jest świetny i warto go używać w postaci kosmetyków do wlosów czy do buzi albo i ciała.Wiele kosmetyków go zawiera.

Jeśli mi się skończy ta buteleczka,następną napewno zakupię :)
Kupiłam go w Rosmannie za nie całe 10 zł.Można też dostać pełnowymiarowy olejek,ale ja wolałam w mini wersji.

A wy używacie olejki ?Jaki polecacie?Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. używam go na zmianę z olejkiem makadamia, najlepsze co może być! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)