Rival de Loop Clean & Care Żel do mycia twarzy

Hejka :)

Pewnie większość z Was używa żel do twarzy. Ja uwielbiam myć nim swoją buźke :)
Mój ulubieniec do twarzy skończył się ostatnio i musiałam inny użyć. Z wakacji został mi jeden żel w małej pojemności,więc go używam.


Żeli używam tylko wieczorami do mycia twarzy.
Producent opisuje go że jest bez mydła o neutralnym dla skóry pH. Jest przeznaczony dla skóry normalnej i mieszanej, a pozatym usuwa delikatnie makijaż.



Zawiera składniki nawilżające w postaci miłorzębu japońskiego i ogórka.

Žel znajduje się w tubce małej,miękkiej i klasycznej tubce. bardzo łatwo wydusić żel z tubki. Zamknięcie ma na klik,co bardzo lubię :)Jest dość mocne co jest plusem,bo nie wyleje nam się nigdzie.Wiadomo lubimy nosić różne rzeczy w torebkach :)
Zapach dla mnie trudny do sprecyzowania. Niby to ogórek,a niby nie. Ale sam w sobie mojemu noskowi nie przeszkadza :)


Konsystencja jego jest fajna.Nie przelewa się w rękach,nie jest wodnisty co jest dużym plusem. Wystarczy nie wiele by umyć dokładnie twarz.
Żel jako tako jest dobry i warty uwagi. Ale jest jedno ale,przez dwa dni skóra na policzkach po użyciu jego piekła mnie. Potem już było dobrze,ale nie zastąpi mojego ulubieńca.Czekam na następne zakupy i odrazu żel Isana wyląduje u mnie w łazience :) A cóż a ten mały użyję go i pożegnam. A i bym zapomniała,jest dość wydajny.
Ps.Pisze że starego tel i dlatego zdjęcia mi przekręca.
Pozdrawiam gorąco :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)