Moje malutkie zakupy :)

Hej :)
Dzisiaj przychodzę do Was z postem zakupowym :)Ostatnio zrobiłam malutkie zakupy w Biedronce i Rosmannie :)



Kiedy się dowiedziałam że będą kosmetyczki w Biedronce,to musiałam je mieć :)Podoba mi się ona i że ma w środku dodatkowe kieszonki.I do tego od projektanta znanego,to czego chcieć więcej za taką cenę :)Kosmetyczka jeśli się nie mylę kosztowała ponad 24 zł.Do wyboru jest w 3 kolorach:tym co mam do tego w białym i granatowym.Myślę że jest fajniutka :)

Przy kasie dołapałam peeling z maseczką do nóg.Myślę że może być fajna maseczka a peeling podobny do kawowego.I muszą zawsze dawać fajne rzeczy
 przy kasach :)

Wczoraj odwiedziłam Rosmanna by kupić puder jakiś.Jak wiecie są teraz na to przeceny.Ale jak to ja musiałam jeszcze sobie coś dokupić.Wiem my kobiety tak mamy :)


Czapka czarownicy przyda mi się w tym miesiącu :D Jeszcze kupiłam opaskę na to okazję,ale gdzieś zagineła w domku.No i lubię takie śmieszne nakrycia głowy :)




 Uwielbiam świeczki i gdy zobaczyłam je to iskierki w oczach zaswieciły się :)Musiałam mieć jedną z nich.Padło na zapach żurawiny i myślę że to był dobry wybór.




Kupiłam też puder matujący do twarzy.Używam takie na wykończenie makijażu,jeśli się pomaluję.A jak wiadomo prawie wogule nie maluję się :)Szkoda jedynie że nie ma gąbeczki.

I to tyle by było.Małe zakupy ale zawsze jakieś :)Pozdrawiam :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)