Krem do twarzy regenerująco-odżywczy Avon Care Cocoa Butter

Hej :)
Raz jeszcze dziękuje za 1000 wejść:)
Przychodzę do Was z nowym postem :)

Każda z nas lubi lub i nie kremy.Ja od zawsze jak pamiętam nie lubiłam ich używać.Jeśli miałam to wędrował do many :)Wiecie jak to jest mama wszystko użyje czego ja nie :D

Przed wakacjami trafił do mnie kremik z Avonu i w tej mojej główce pomyślałam o coś dla mnie.I tak postanowiłam pierwszy krem doprowadzić do denka.I nie jeszcze nie udało mi się,bo wiecie jest troszkę bardzo oszczędny.


Krem znajduje się w ładnym nie dużym opakowaniu.Ale niech Was on nie zmyli,jest dość wydajny.
Wzbogacony jest masłem kakowym oraz witaminą E. Jego konsystencja jest lekka i jest nie tłusty co mi odpowiada.



Krem mi przypomina taki fajny budyń :D
Dobrze nawilża co mi się podoba i czuję jakiś czas po jego użyciu taką milutką skóre na twarzy.Nie zostawia tłustego filtru,ani nie zapycha.A jego zapach jest cudowny i zarazem lekki.Tak pachnie jak kakao ale takie słodkie dla mnie z cukrem.
Podobno nie ma dobrego składu,więc niech każdy zdecyduje sam czy mu będzie odpowiadać.
Pozdrawiam gorąco:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)