Halloween :)

Hej :)
Dzisiaj specjalne wydanie postu :)Halloween i oczywiście zabawa i zbieranie cukierków po domach :)

Ja dzisiaj będę miała to na sobie a raczej na głowie :)




Peruki mam trzy ale dziś wybrałam różowa z pasemka blond.I tą lubię najbardziej :)Do tego kapelusz czarownicy.Wiecie mam coś troszkę z niej,ale bliska mi osoba uważa ze to słodkie :)

Kosmetyki musiałam zakupić, nie miałam żadnych ciemnych.





A oto zakupione kosmetyki.




Nigdy nie robiłam kresek i zobaczę jak sobie poradzę :)Ten pisak jest firmy Rimmel i kupiłam go za połowę ceny.






Cienie firmy Bell spodobały się od razu.Akurat lubię ich cienie i mam już w swojej kolekcji jedne.Z chęcią dziś pobawię się nimi na moich oczach :)






Nie używam wogule szminek, wolę błyszczyki i balsamy.Ale ta została zakupiona wyjątkowo na dzisiejszy wieczór. Jest firmy Rimmel i dla niektórych pewnie ładny kolor :)

I to by było na tyle dziś. Idę się szykować i życzę Wam dziś udanej zabawy :)Pozdrawiam :)






























































Komentarze

  1. też mam coś z czarownicy, co czasem przydaje się w życiu. ;) fajny kapelusz i niezłe kosmetyki, ciekawe jaki wyszedł Ci z nich makijaż. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreska mi nie wyszła ale makijaż fajny był :)O tak pewnie każda kobieta ma coś z czarownicy :)Pozdrawiam :)A fajny blog masz :)

      Usuń
  2. Post podoba mi się ;) a kapelusz masz fajny. Ciekawi mnie jak to przebranie prezentowało się na Tobie ^^
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję:)Parę osób nie poznało mnie na ulicy :)Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)