Dzisiejsze zakupki :)

Hejka :)
Nie pisałam ostatnio,bo działo się trochę u mnie przykrych rzeczy.Ale dziś byłam na zakupach małych:)Pepco i Biedronka oraz apteka zawsze mnie czymś uraczy :)

A oto moje zakupy :)




Bluzeczki i świeczkę zakupiłam w Pepco.Podoba mi się ta biała,ma taki fajny efekt :)Bluza ma zamek z tyłu na karkui fajnie to wygląda.Na górze bluzeczka ma dłuższy tył i lubię takie bluzki.A świeczka pachnie malinowo ale pomieszanie z czymś. Ciuszek najdroższy z tego zestawienia to bluza,która kosztowała 29.99.Ceny w Pepco mają świętne a jakość ciuszków jeszcze lepsza.

I przyszedł czas na Biedronke i aptekę :)



Kosmetyki kupiłam w aptece i są dla mnie nowością. Podobno szampon jest bardzo dobry i z chęcią go wypróbuję. Mam wersję do włosów suchych i zniszczonych.Moj obecny szampon właśnie mi wysuszył mi moje włoski. Znacie te szampony i czy lubicie je?
Następny kosmetyk to akurat nowość w aptece. Ziaji kosmetyki są dla mnie super i żaden nie zrobił mi krzywdy. Zobaczę jak zadziała na włosach Kuracja kasztanowa z lekiem amarantusowym. Niby nadaje włosom połysk, wygładza je,ułatwia rozczesywanie i chroni oraz nawilża końcówki włosów. Zobaczymy,pożyjemy :)
A książkę kupiłam w Biedronce. Uwielbiam czytać i poznawać nowych autorów oraz tytuły.W sam raz na chłodne dni z herbatką i pod kocem będę miała :)

I to by było na tyle. czekam na sobotę i nocna wyprzedaż w Galerii w mieście obok mojego :)Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)