To co tygryski lubią czyli zakupki:)

 Hej :)

Dzisiaj pokażę Wam zakupy z ostatnich miesięcy i nie są to wszystkie:) Bo część kosmetyków już użyłam i czeka w denku na pokazanie.

Niżej pokażę Wam moje nowości :)



Źle mi się wgrały zdjęcia,ale nie szkodzi:) Pierwsza pójdzie kolorówka z Action:) Kupiłam róż by sprawdzić czy mi ten kolor podpasuje. I słyszałam też dobre recenzje o nim.

Cienie wzięłam w ciemno ,nie wiedząc czy są dobre. Jeszcze ich nie używałam i jestem ich ciekawa :)


Kupiłam sobie parę kosmetyków do pielęgnacji. I tak to ostatnio co kupiłam. Bo jak coś się kończy,to wszystko naraz:) Sporo już kosmetyków z tej gromadki używam. 


Następna gromadka z pielęgnacji. I też troszkę używam już kosmetyków:)Jak widać są też tu kosmetyk z gazety.

A na to polowałam w Action i mam :) W tej paletce wszystko jest . Oprócz szminki ,to nic jeszcze nowe próbowałam. 


A to już kolorówka. No troszkę poszalałam z nią i najwięcej mam błyszczyków.  Ale jak wiecie ja uwielbiam je :) Jak widać większość to nowości,które nadal można kupić. 


A tu też można powiedzieć że nowości,ale z Biedronki. I nadal można kupić:) 


A to mój dzisiejszy zakup. Polowałam na tą gazetę z tym dodatkiem. I mam :)

Co macie z moich kosmetyków? Co Wam przypadło do gustu ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)