Pure Beauty marzec 2024:)

 Hej :)

Post będzie troszkę nie aktualny, ale chciałam Wam pokazać ostatnie pudełko jakie sobie zamówiłam. I napisać parę słów o kosmetykach,które się tam znajdowały:)



Rękawiczki w formie maski do dłoni. Chciałam sobie zatrzymać i użyć, ale nie użyję bo nie ma dobrego składu. I też nikomu nie oddam ani nie polecę. 


Krem pod oczy z Dr.Irena Eris z chęcią używam. Nie jest najgorszy, jedynie cienie za bardzo nie likwiduje. Ale nawilża a to zawsze na plus. Cena też nie jest mała,bo kosztuje ponad 160 zł. A i nie jest bardzo wydajny. 


Ucieszyłam się z tego oleju ,ale potem zachwyt mi przeszedł. Przeczytałam jak trzeba używać i doszłam do wniosku że szkoda mi czasu na niego. Więc go oddałam w dobre ręce. 


Lakier do hybryd to nie moja bajka. Nie maluję paznokci ,ani nie robię hybryd. Ma ładny niebieski kolor, ale ja nie przepadam za nim. Pójdzie też w dobre ręce. 


Masełko jak pisałam w poprzednim poście to moje nowe objawienie. Jest świetne i naprawdę z przyjemnością mi się używa:)


Nie używam płatków pod oczy, więc te już oddałam też dalej. Ale Efektima ma dobre je i innym może się podobać ten kosmetyk. 


Ucieszyłam się z nowego płynu do demakijażu. Zawsze to coś fajnie nowego testować. Tego nie miałam i z chęcią użyję. Jest to firma Ani Lewandowskiej.


Oddałam też ten antyperspirant z Biolaven. Niedawno kupiłam swój ulubieniec z Nivea i  inny by mi długo czekał na użycie. Ale jak naturalny to się ceni. 



Wczoraj właśnie użyłam tego peelingu i poszedł do denka. Podobał mi się bo był naturalny. Jedyny minus za szybko się kończy:)


Mam już pastę do zębów która używam i nie potrzebuję zmiany. Więc ta też poszła w świat. 


Lizakiem się podzieliłam ,ale fajne takie słodkości w pudełkach są:)


Olej z nasion czarnuszki też zamierzam oddać,bo nie będę go piła. Nie uznaję suplementów, więc u mnie by tylko przeterminował się. Jest to produkt z Maroko. 

Jak widzicie sporo oddałam tym razem ,a to dlatego że sporo nie pasowało mi produktów. Ale to nie szkodzi,bo innym sprawię radość:)


Co sądzicie o tym pudełku?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)