Krem do twarzy Hanami Annayake :)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym kosmetykiem z kalendarzy adwentowych. Mam go na wykończeniu i parę słów mogę o nim napisać:)



Krem znajduję się w bardziej podróżnej wersji. Ale niech Was to nie zmyli ,jest dość wydajny :) Grafika opakowania jest minimalistyczna i podoba mi się. 


Krem jest silnie chroniący , przed miejskim zgiełkiem . A dokładniej przed zanieczyszczeniami powietrza. Jest to też krem rozświetlający. Nadaje skórze lekki blask i skóra prezentuje się lepiej dzięki temu. Moja cera mieszana go lubi :) Kolor też jest ciekawy kremu , bo jest różowy. Do tego konsystencja też nie jest jak zwyczajnego kremu i trudno mi sprecyzować jaka jest. Dla mnie to bardziej jak plastelina z wodą zmieszana:) Na twarz dobrze się nakłada i też dobrze się wchłania.

Co sądzicie o tym kremie?Mieliście go ?

Pozdrawiam:)




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)