Serum to twarzy Bielenda:)

 Hej:)

Dawno mnie tu nie było prawda? No cóż nie mam tak czadu na bloga i 24 h to dla mnie z mało. Ale nie zapomniałam o Was i przychodzę z nowym postem :)


 
Serum do twarzy jest zamknięte w małym opakowaniu. Jest poręczne i dobrze się go używa. Jedynie pod koniec kosmetyku,można mieć z nim mały problem. Jak widać kolor opakowania jest biało-niebieski i podoba mi się ta seria :) 


 
Serum ma zadanie koić i nawilżać naszą skórę twarzy. Czy to robi ?Uważam że tak:) Dzięki niemu czułam że mam skórę nawilżoną . Nie zapachyło ,nie powodowało
 alergii. A moja skóra mieszana polubiła się z nim :)




Kosmetyk jest w formie sztyftu i pod koniec jedynie może wypadać. Mi właśnie przy samej końcówce średnio się dobrze używało.  Ale działanie cały czas miało dobre :) 

I to tyle. Znacie ten kosmetyk? Co sądzicie o nim ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)