Co wziełam z kosmetykòw na wyjazd wakacyjny:)

 Hej:)

Dawno mnie tu nie było , bo mam mniej czasu ostatnio. Korzystam z wakacji i wròcę do Was we wrześniu.

A teraz pokażę Wam co wziełam ze sobą na 2 tygodniowy wypoczynek:) Oczywiście już wróciłam z niego.



Dla mnie najważniejszymi kosmetykami są te do pielęgnacji twarzy. Nie mogło zabraknąć w kosmetyczce pianki  do mycia twarzy , kremu do twarzy , serum do twary oraz tonik. Serum miałam inne , ale tamto się zgubiło i kupiłam te na jednej z wycieczek.


Oczywiście mòj balsam też musiał pojechać ze mną:) Pianka też włożyłam i nie użyłam jej. Ale coż może jeszcze ją wykorzystam po wakacjach. 

  
W domu mam dużą butlę płynu do higieny intymnej i nie chciałam jej brać. Więc wziełam 2 mini buteleczki i użyłam tylko z Venus. 


Tu nie miałam wyboru , bo mam tylko ten szampon do mycia włosòw. 



Wziełam też  probki i te do domu przywiozłam.
Miałam pròbki kremòw i je użyłam. Oraz jedną odżywkę podobną do tej na zdjęciu. A i mydło też wziełam i w sumie użyłam go u siebie w domu:)


Krem do rąk to u mnie podstawa w pięlegnacji . Latem używam go tylko na noc. A miałam też krem do stòp. Ale zapomniałam zrobić mu fotki:)


Mój ulubiony antyperspirant też wleciał i tak samo mgiełka do ciała. Mgiełki uwielbiam latem używać. 

 

 Miałam też coś do makijażu i użyłam 1 raz te kosmetyki . Jedynie rozświetlacz płynie używałam na ramiona i obojczyki. Lubię latem tak rozświetlacz swe ciało:) W butelce jest przelany płyn do demakijażu. 


A w tych kosmetyczkach wszystko zmieściłam:) Ròżowa w kropki specjalną ma przegròdke na pędzle i je też miałam .

I to wszystko:)

Co bierzecie ze sobą na wakacje?I czy to jest większa ilość niż u mnie?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)