BeGlossy Green Beauty maj 2022:)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z jednym zaległym postem. Opiszę w nim co znalazłam w majowym pudełku BeGlossy:)


REDBLOCKER Kojący olejek do oczyszczania skóry wraźliwej i naczynkowej

Cena 25 zł / 145 ml



Używam olejek do mycia twarzy i jestem z niego zadowolona. Pomimo że mam mieszaną cerę , to nie zapycha mi jej. Dobrze też zmywa się z twarzy. 

SYOSS KERATINE Odżywka zmniejszająca łamliwość włosòw

Cena 17,99 zł / 250 ml


Pròbka na jeden -dwa razy znalazła się w pudełku. Dla mnie ok , bo pojedzie ze mną na wakacje.

BIELENDA  MINTY FRESH FOOT CARE Peeling do stóp odświeżająco - wygładzający

Cena 4,99 zł / 10 g


Lubię peelingi do stóp i tym razem wypróbuję coś znowu z mojej ulubionej firmy:) A i też pojedzie ze mną na wyjazd.


CLARENA TRICELLES ATOPIC SOLUTIONS CREAM Krem do twarzy

Cena 119 zł / 50 ml


Znalazła się też dość droga firma w pudełku. Krem w sam raz nadaje się do kosmetyczki na wakacje. I pewnie pojedzie ze mną:)

TERAPIQ Wielozadaniowy krem do twarzy z olejem konopnym i CBO na dzień i noc

Cena 99,99 zł / 50 ml


Mamy też próbkę drogiego kremu do twarzy. Też pojedzie ze mną na wyjazd.

TOŁPA . PRE AGE Nawilżające serum rozświetlające

Cena 34,99 zł / 20 ml
 


Serum używam i jestem z niego zadowolona. Nie daje dużego rozświetlenia , ale to dobrze przy mojej mieszanej cerze. Za to dobrze nawilża:)

RENEE Woda perfumowana

Cena 69,99 zł / 50 ml



Dostałam też próbki perfum i przypasował mi zapach. Lubię świeże i słodkie :) 

PIERRE RENE PROFESSIONAL Lakier do paznokci

Cena 12,99 zł / 11 ml



Trafił mi się ładny kolor lakieru. Nie używam noc do paznokci i dlatego oddałam go dalej.

BIELENDA BOTANICAL LIP CARE Balsam do ust Exotic Yuzu

Cena 8,99 zł / 10 g



Używam błyszczyk i mam już go na wykończeniu:) Fajny jest i tyle chyba napiszę o nim.


I to tyle :) Co Wam przypasowało?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)