Moje zużycia roczne 2021:)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym moich zużyç w 2021:) Przeczytacie w nim czego najwięcej używam i ile wszystkiego przez rok zużyłam. A niektòre liczby będą ładne:) 

No to co zaczynamy:)

Kremy do twarzy użyłam 11 sztuk. 

Żele do mycia twarzy użyłam 12.  

Kremy pod oczy użyłam 4

Kremy do stóp użyłam 2

Płyny do higieny intymnej użyłam 2

Żele pod prycznic użyłam 35

Balsamy do ciała użyłam 8

Płyny do demakijażu użyłam 4

Odżywki do włosòw użyłam 3

Szampon do włosów użyłam 9

Toniki do twarzy użyłam 5

Maseczki do twarzy użyłam 31

Serum do twarzy użyłam 2

Suche szampony  użyłam 2

Kremy do rąk użyłam 13

Peelingi do ciała użyłam 4

Peelingi do twarzy użyłam 2

Peelingi do stóp użyłam 3

Antyperspiranty użyłam 2

Perfumy użyłam 2

Koloròwka

Rozświetlaczy użyłam 5

Korektory użyłam 4

Tusz do rzęs użyłam 1

Tusz do brwi użyłam 1

Produkty do ust użyłam 6

Bazy pod cienie użyłam 3

Podkład użyłam 1

Mydła w płynie duże opakowania użyłam 9

Mydła w płynie 4

Płatki do demakijażu 8


Użyłam razem wszystkiego 198 :) 

Jak na mnie to są spore zużycia. Ale jak patrzeć jestem blogerką urodową i używam więcej kosmetykòw niż przecietna kobieta. U blogerek i youtuberek urodowych to są normalne liczby. Dwa lata temu miałam prawie 300 zużyć w roku . Ale mniej kupuję kosmetykòw i tym sposobem zmieściłam się poniżej 200:) 

Chcę z niektórych kategorii mieć większe zużycia i  bardziej używać kosmetyki.

Nie mam serum do twarzy i muszę przyłożyć się do używania ich . Ale najpierw muszę kupić:)

Peeling do twarzy muszę bardziej używać i zakupić też jakiś. 

Zużycia w koloròwce chcę poprawić i używam to co mam. 

Reszta kosmetykòw ma dobre zużycia i niektòre używa się bardzo długo. Piszę tu o kremie do stp i płynie do higieny intymnej. Takie kosmetyki mi wystarczają na bardzo długo.


Jestem ciekawa jak mi pójdzie w 2022:) 

Ile Wy zużyliście kosmetykòw:)? Co Wam najszybciej idzie ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Ogólnie ilość wyszła całkiem podobna - u mnie 180 :D Ale jest jednak są różnice zwłaszcza w żelach, kremach do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak kocham używać żele i sporo mi idzie:)A kremy do twarzy mnie zdziwiły. Myślałam że mniej zużyłam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)