Mój mały projekt:)

 Hej:)

Jak wiecie próbuję zużyć jaj najwięcej koloròwki i udaje mi się w miarę to :) Jeszcze parę kosmetyków mam w których chcę zrobić denko . Ale nie robię tego na siłę.

Większość kolorówki mam z końca roku i nie liczę jej do mojego projektu. Więc tym sposobem nie mam tego dużo .


Paletka Wibo×Stysio jest moją ulubioną i zazwyczaj używam jej. Jak widać na zdjęciu mam już widoczne małe zagłębienia.  I też widać które cienie zazwyczaj używam:)


Paletke Ingrid ×Fagata też lubię ale jakoś mniej jej używam. Spadła mi ostatnio i resztki żółtego cienia rozsypały się na podłogę. Muszę bardziej przyłożyć się do tej paletki:)


Chcę zużyć rozświetlacz Ingrid × Fagata i dobrze mi idzie:) Wystarczyło wyjąć sitko i jakoś szybciej się go zużywa. Cień sypki wolniej mi idzie , bo używam tylko pod łuk brwiowy. Ale widaç pomału że jest go mniej. A pojedyńczy cień z Bell , to mój najstarszy kosmetyk. I bym chciała go zużyć w tym roku . Używam go też tylko pod łuk brwiowy , ale tu widać wyraźne zużycie.

Jak widzicie jakoś mi idzie pomału to denkowanie i dobrze mi idzie :) Jestem z siebie dumna i oby tak dalej. No to za 2 miesiące przyjdę do Was z aktualizacją:)

Co sądzicie o moim projekcie ? Macie też taki ?

Ps. Przepraszam za zdjęcia , ale na szybko je robiłam.  I nie chciały mi ładne wyjść , bo światło było średnie.

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)