Co oddaję tym razem:)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem który lubicie:) Postanowiłam zrobić czystki w Nowym Roku i troszkę kosmetykòw zamierzam oddać. Pokażę część ich , bo reszte już widzieliście.


Balsam z SVR wychodzi z mojej szafki bo nie użyję go. Jakoś wolę zapachowe balsamy. Krem do twarzy Atenecur też idzie dalej. Drogi to krem , ale bardziej zadowolona będzie osoba z tłustą cerą. A no i żegnam też masło do ciała z Vianka. Raz go użyłam i nie przepadam jak balsam lub masło wsmarowuje się ciężko w skóre. Ale muszę przyznać że dobrze nawilża. 


I mamy tu 2 maseczki do włosòw. U mnie długo schodzą takie  kosmetyki  i dlatego chcę je przekazać dalej. Z Artego używałam i nie jest najgorsza. A Wierzbicki & Schmidt nie otwierana była.


I nawet troszkę koloròwki jest :) Brązer z Boujois oddaję , bo używam go co kilka mc. Mam mini brązer i ten mi nie potrzebny.  A i byłam z niego zadowolona:) Z tej samej firmy puszczam dalej krem BB. Bardzo go lubię , ale tak samo jak z brązerem jest. Cien nowy z Deborah ktòry kupiłam na promocji nie zachwycił mnie i dlatego dalej pójdzie. Jakoś nie podchodzą mi produkty do ust z NYX i ich też się pozbywam. Nie używałam ich . Cień sypki z Sampure jest jasny i mam podobne kolory ktòre używam. Dlatego też żegnam go. Sam w sobie produkt ok i nie jest tani.


I widzicie też korektor z Loreal. Sporo osòb go poleca , a mnie nie zachwycił. Jest za jasny troszkę  dla mnie .

Zrobiłam też porządek z pędzlami i te pòjdą dalej. Tylko 2 używałam z tej gromadki , a reszta sobie leżała tylko. Wymyłam je przed robieniem zdjęcia :)

I to tyle. Mam 2 kartoniki kosmetykòw do oddania i w sumie cieszę się z tego. Nie trzymam czegoś czego wiem że nie użyję. A to nie tanie kosmetyki są . Oddaję za darmo i rodzina dostaje je. Oni już dzięki mnie mogą drogerię otwierać 🤣

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)