Moje kosmetyki pielęgnacyjne:)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z I częścią postu , ktòru pojawia się co 6 mc. W nin pokaże wszystkie kosmetyki jakie posiadam:) Nie wliczam 4 nowe , bo po zrobieniu zdjęć kupiłam dzisiaj je. Na kończu postu napiszę o nich. A i nie wliczam kosmetykòw , ktòre czekają na otwarcie w kalendrzu. 

No to zaczynamy:)


Mam 4 żele i tyle mi wystarczy:) Pierwszy żel jest w użyciu. Z Balea nie podpasował mi zapach i używam go do mycia pędzli. Kiedyś miałam po 15 żeli , a teraz uważam że 5 żeli to w sam raz.


Za dużo mam kremòw , no ale dostałam 2 z pudełek a 2 z kalendarza PureBeauty.  W sumie mam 5 , ale jeden z nich oddam. Używam teraz z Tołpy i OnlyBio.


Mam 2 masła do ciała i taka ilość mi się podoba. Nie chcę mieć w tej kategorii więcej produktòw. 


Mam aż 1 krem pod oczy :) I dla mnie to odpowiednia ilość. Te kosmetyki długo się używa. 


Serum do twarzy mam 1 i narazie dałam do oddania. Zastanawiam się czy go zostawić czy nie.



Mam 2 peelingi o ròżnej formule. Używam teraz ten z OnlyBio.  Dla mnie to odpowiednia ilość.



Płyn do demakijażu mam 1 i tak zostanie:) Nie potrzebuję mieć nie wiadomo ile butelek. Jedną użyję , to kupuję następną. 


Zawsze staram się mieć 1 krem do stóp. Ten kosmetyk używam tylko na pięty i tym sposobem wolno mi schodzi.


Mam 3 kremy do rąk w tym jeden to jak by maska. Pamiętacie jak miałam ich dużo :)? No to ograniczyłam tą kategorię. 


Tu też kategoris kosmetyku , co zawsze mam 1 sztukę. Płyny do higieny intymnej długo mi schodzą. Mam teraz pianke i jest też wydajna.



 Nazbierałi mi się produktòw do włosòw:) A ja lubię być minimalistką w tej kwestii. Oddam z tej gromadki tonik do włosòw. Mam jeden szampom i to mòj nowszy zakup. Mam też 1 odżywkę , 1 suchy szampon i od dzisiaj 1 maseczke. Taka ilość 4 produktòw jest dobra dla mnie. I plus że nie są to takie ogromne butle:)

 
A tu kosmetyki co nie mają kategorii:) Stick jeden oddaję , bo mi zapach jego nie podchodzi. Pianke zostawiam sobie na lato. Rozświetlający olejek użyję już w grudniu:)


Mam 2 maseczki do twarzy:) To coś niesamowitego , bo potrafiłam mieć ich dużo. Nie pokazałam żadnych pròbek , bo nie mam :) 

A co dziś kupiłam ?  Byłam w Aptece i wziełam 2 żele do mycia twarzy. Tak skończył mi się dziś mòj ulubieniec i potrzebowałam coś nowego. Opròcz tego kupiłam krem do rąk , bo wiem że przesuszać będą mi się bardziej. A i w niemieckim sklepie kupiłam żel do mycia z Balea. 

A już w weekend przychodzę do Was z następną częścią.

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)