Moje kosmetyki kolorowe:)

 Hej:)

Miał być wczoraj ten post , ale się nie wyrobiłam. Dziś też mam mniej czasu , ale postanowiłam post napisać:) Dzisiaj pokażę Wam całą moją koloròwke jaką posiadam. Zrobiłam porządki przed zdjęciami i używać bedę tylko to co mam. Nie zamierzam nic nowego kupować opròcz pudru w kamieniu.



Mało kiedy używam pudròw , więc mam tylko 1 krem BB. A i ten używam co kilka mc. 


Mam a raczej miałam brązer. Dla mnie za bardzo wydajny i mało kiedy do używam. Więc postanowiłam go przekazać dalej:)


Mam 3 paletki  i tyle mi wystarczy. W sumie używam tylko Wibo i z Ingrid. TheBalm zostawiłam bo ma w środku mniejszy brązer , ròż oraz rozświetlacz. I zamierzam z tej paletki używać tych 2 produktòw , jak będę nie tylko oczy malować :)


Mam też 3 pojedyńcze cienie. Dwa w kamieniu i jeden sypki. Dwa pierwsze używam przy każdym makijażu. Ale i tak są wydajne:) Dla mnie to odpowiednia ilość.


Mam 2 tusze i taka ilość jest w miarę dobra. Używam ich na zmianę i żaden nie zmarnuje się.  Powyżej 2 tuszy , to dla mnie już za dużo .



Miałam 1 korektor ale za sprawą kalendarza mam 2. Dla mnie 2 korektory to dobra ilość. Bo i tak każdego z nich do czegoś innego używam.


 
Do brwi mam kredke i żel :) Dla mnie to odpowiednia ilość , bo te kosmetyki nie schodzą u mnie szybko. A i tak przy każdym makijażu oka używam ich.


Uwielbiam rozświetlacze i ich ilość zmniejsza się u mnie . Oczywiście cieszę się z  tego , bo będę mogła inne testować:) Mam 4 sztuki ale jedną z nich chcę zdenkować w tym miesiącu. Czy ta ilość jest duża?Myślę że 4 to już w miarę ok , ale więcej to nie. Długo się ich używa i to nawet kilka lat jednego produktu.


Moi najwięksi ulubieńcy :) Uwielbiam produkty do ust i z chęcią je kupuję. Ale przystosowałam , bo chcę zużyć co już mam. Jeden produkt mi się zapodział i jest błyszczyk z Nyx. Razem mam 9 produktòw w tym 1 peeling oraz balsam do ust.  Mam 3 błyszczyki i 4 pomadki. Ale jedynie ostatniej maleńkiej nie używam. Chcę do wakacji troszkę ich zdenkować , pomimo że prawie wszystkie są z tego roku. Ale ja lubię testować nowe produkty do ust i chcę miejsca zrobić na nie:) 

Jak widzicie nie mam tego dużo i na mòj użytek mi wystarczy. Mogę zrobić dzienny i wieczorowy makijaż moimi kolorowymi kosmetykami;) Nie trzeba mieć dużo kosmetykòw , by zadbać o siebie. My blogerki oraz youtuberki staramy się ograniczać kosmetyki. Przychodzi taki czas że zaczyna nas to przytłaczać. Ja oddaję kosmetyki i to często nowe nieużywane. Po prostu ktoś inny z rodziny i znajomych cieszy się z nich. A ja mam ulgę z tego powodu , bo nie przytłaczają mnie one. Teraz też 3 kartoniki kosmetykòw czekają do oddania , ale większość ich idzie na prezenty :) Ostatnio oddałam prawie całą siatkę kosmetykòw. Oddaję bo nie jestem w stanie tego wszystkiego zużyć.  Pamiętajcie nie warto mieć dużo ,by to się marnowało. 

Pozdrawiam:)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)