BeGlossy Snow&Glow grudzień 2021:)

 Hej:)

Mamy 25 grudzieñ a zarazem to I dzień Świąt Bożego Narodzenia:) A że dzisiaj siedzę w domu , to postanowiłam napisać post.

Dostałam pudełko w czwartek wieczorem. Były zawirowania z nim ze strony firmy kurierskiej , ale udało się i dostałam go:)

Czy jestem zadowolona ? Tego dowiecie się niżej.


MEDICINE Skarpetki damskie 

Cena 34,90 zł / 2-pack



Rok temu miałam te skarpetki z tej firmy i nadal je noszę:) Te też mnie ucieszyły. Skarpetek nigdy dość , bo one lubią się gubić i niszczyć:) Były różne wzory skarpetek.

GLISS 7SEC Odżywka do włosòw

Cena 32,99 zł / 200 ml lub 5 zł / 20 ml


Dostaliśmy miniaturę odżywki do włosòw i można ją sobie przetestować. Podobno to nowość i zbiera dobre opinię. Zobaczę jak moje kapryśne włosy zaregują na nią. One lubią minimalizm .

L'OREAL PARIS Volume Million Lasher Classic lub Volume Million Lasher Extra Black

Cena 71,99 zł / 1 szt.


Można było dostać ròżne rodzaje tuszu. Mi trafił się exstra black i już go używam:) Jestem z niego na tą chwilę zadowolona i jestem ciekawa jak póżniej się sprawdzi. Wiem że fioletowy ma dobre recenzje i używałam go. 


BELL WINTER KISS LIQUID LIPSTICK Trwała pomadka w płynie

Cena 11 99 zł / 4,2 g


Zawsze mnie cieszą produkty do ust i tym razem tak samo jest. Już też używałam jej i mojej pierwsze wrażenie jest dobre. Nie przesusza ust , ma lekką formułę , kryje dobrze już przy 1 warstwie , nie czuję jej na ustach. Dla mnie same plusy ma:)

GIFT OF NATURE BY VIS PLANTIS Tonizująca mgiełka do twarzy do cery mieszanej lub naczynkowej

Cena 14,99 zł / 150 ml


Chciałam by wreszcie jakiś tonik pojawił się w pudełku i jest :) Nie miałam już żadnego toniku i już też go zaczełam używać. Narazie nie mogę opinii o nim wyraźić , ale wydaje mi się że będzie fajny. Jedynie zapach ma dziwny , bo jest to hydrolat z oregano. Tu były 2 rodzaje do wyboru. Ja mam do cery mieszanej.

VIS PLANTIS Balsam do ciała z pszenicą lub dynią lub awokado.

Cena 14 99 zł / 200 ml



Wziełam go już do łazienki i używam:) Mam wersję z pszenicą i zapach jest ledwo wyczuwalny. Ale mi to nie przeszkadza:) Sam kosmetyk lest lekki i dobrze się rozprowadza. A i jeszcze dość szybko się wchłania. Były 2 rodzaje toników.


AMVI COSMETICS Krem do twarzy intensywnie nawilżający oraz odżywczo-regenerujący oraz rozświetlający z witaminą B3

Cena 52,99- 59,99 zł/ 50 ml


Były też 3 pròbki kremòw do twarzy. W sumie w sam raz na wypròbowanie. Mam pełnowymiarowy krem z tej firmy i czeka na swoją kolej. Próbko przydadzą się na wyjazd:)

HELLO BODY COCO SHINE Maska do włosòw

Cena 99,99 zł/ 100 ml



Ta maska była dla klientòw VIP. Dostałam ją i dołożyłam wczoraj ją do prezentu dla kogoś:) Nazbierało mi się troszkę produktòw do włosòw z kalendarza PureBeauty. I wiecie więcej nie potrzebuję ich .

Co sądzicie o pudełku? Są tu produkty ktòre się użyje , ale nie ma tego wielkiego zaskoczenia. Były lepsze pudełka w tym roku . Te jest fajne , ale czegoś mi tu brakuje. Były 2 opcje wymienme i nie każdy dostał takie same. 

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Mam aktualnie ten tonik, ale już mi się znudził. Myślę, że latem byłby przyjemniejszy w użyciu :) Za to balsam mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie ta odżywka :) Ciekawe jak się sprawdza.
    Mila blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)