PureBeauty listopad 2021:)

 Hej:)

Przychodzę do Was z następnym postem o pudełku. Tym razem będzie PureBeauty i ich następne super pudełko:) 


JOWAE Relaksująco -nawilżający żel pod prysznic z hibiskusem

Cena 40 zł / 300 ml


Lubię żele i ucieszyła mnie ta miniaturka. Tej firmy nie miałam nic i z chęcią przetestuję coś nowego do mycia:)

ONLYBIO Mikrozłuszczający krem do twarzy na noc Matcha & Kwas azelainowy

Cena 39,99 zł / 50 ml



Krem ten bardzo mi się przyda , bo lekko mi się cera popsuła. A myślę że fajnie zadziała na moją mieszaną cerę i będę go używać punktowo .

TOŁPA AUTHENTIC Serum promienna skóra

Cena 31,99 zł / 20 ml


Uwielbiam używać różne serum do twarzy i z tego też się ucieszyłam. Ale troszkę poczeka na swoją kolej :) 


SO!FLOW Wzmacniający booster do skóry głowy

Cena 28,99 zł / 100 ml


Nie znam firmy i to dla mnie nowość. Ale i nie tylko dla mnie:) Jestem ciekawa tego boostera do skòry głowy. 

WESTLAB Sól do kąpieli

Cena 19,90 zł / 454 g


Cieszę się że coś nowego jest z tej firmy. Ja nie używam soli do kąpieli i oddam dalej :) Jako prezent pod choinkę dam komuś.
 

NOE MAKE UP Tusz do rzęs wydłużający Lenght Me!

Cena 45 zł / 9 ml


Fajnie się zapowiada ten tusz do rzęs i użyłam już raz go. I powiem że fajny jest :)

SVR Nawilżające serum ' B3 ' w ampułce

Cena 147 zł / 3× 10 ml


Dzisiaj użyłam rano te serum i też fajnie się zapowiada. Ale wiadomo niż nie mogę powiedzieć o nim :)

NATURE QEEN HYDROLAT IMBIR 

Cena 27,90 zł / 100 ml


Hydrolat zawszw cieszy , ale jednak oddam go dalej . Bo nie przepadam za rozgrzewającymi produktami.

CHITONECARE Pianka łagodząca podraźnienia

Cena 59 zł / 85 ml



Ciekawy kosmetyk do twarzy i do ciała :) Lubię kosmetyki w piance i ten bedę używać. To jest jak by krem ale w innej postaci.

LIERAC DUO MASK HYDRAGENIST 

Cena 15,99 zł / 2× 6 ml



Maseczki do twarzy zawsze mnie cieszą :) A nie miałam nic z tej firmy to tym bardziej.

VIANEK Nawilżające mleczko do ciała 

Cena 28 zł / 300 ml


Ten kosmetyk oddam dla kogoś pod choinkę:) Ale sam balsam to fajny kosmetyk.



To był dodatek  do pudełka i w sumie to miniaturki kremòw.


LIRENE Eco krem odżywczo - nawilżający do stóp 

Cena 15,99 zł / 75 ml


Używam też tego kremu już do stôp i nie mogę nic powiedzieć dużo o nim.  Ale mnoe ucieszył , bo poprzedni mi się skończył.


LIRENE Nawilżający krem koloryzujący CC

Cena 24,99 zł / 30 ml



I tego kremu też już użyłam i też fajnie się zapowiada :)Jest to połączenie kremu z lekkim pokładem.

DERMEDIC NORMACNE PREVENTI Matujący krem na noc 

Cena 36 zł / 50 ml



No i ostatni kosmetyk uff:) Krem na dzień też fajnie się zapowiada. Jest w sam raz to mojej cery mieszanej.


I to tyle.

Co sądzicie o tym pudełku:)?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)