BeGlossy Move your Body październik 2021:)

 Hej:)

Przed chwilą przyszło do mnie nowiutkie pudełko BeGlossy. I tym razem prawie nic sobie nie zostawiam. 

REVERS Myjący peeling do ciała z tauryną i ekstraktem z mango lub truskawki

Cena 15 zł / 250 ml


Peeling mnie ucieszył , bo lubię takie kosmetyki używać. Szkoda jedynie że nie dostałam truskawki , ale mango też może być. 

BIELENDA KOSMETYKI NATURALNE ANTI-CELLULITE Aktywna maska w płacie na pośladki i uda-ujedrniająca

Cena 19.99 zł / 2 szt 


Fajna maseczka jak ktoś ma cellulite . A że ja go nie mam to oddam dalej.

SORAYA HEALTHY BODY DIET Proteinowy balsam ujędrniający

Cena 22.99 zł / 200 ml


Nie używam takich balsamòw ujędrniających skòrę , więc oddałam go dalej. Ale jak ktoś używa , to produkty sam w sobie jest fajny.

MBEAUTY  Złuszczający płatek Gommage

Cena 7,99 zł / 5ml


Wolę peelingi w tubkach do twarzy , więc ten produkt też poszedł dalej. Sam w sobie jest to coś ciekawego.

GOLDEN ROSE MY MATTE INK MATTE LIQUID LIPSTICK Matowa pomadka do ust z wegańską formułą 

Cena 21,90 zł / 5 ml


Niech Was nie zmyli ten kolor jako widzicie:) Na moich ustach jest on ciemny dość , a ja za takimi kolorami nie przepadam. Ale może użyję ją do jakiegoś makijażu.

SHECELL DERMATOLOGIC Dermoaktywny krem

Cena 74,99 zł / 40 ml


Ucieszyłam się z kremu a potem mòj zachwyt zmalał. Skończył mi się krem i myślałam że dla mnie jakiś będzie. Ale wiadomo nie dopasuje się krem każdemu. No i tym sposobem oddałam go mamie :) 

Jak widzicie w tym miesiącu prawie wszystko oddam. Ale to w sumie pierwszy raz tak mam. Dla mnie pudełko w tym mc ok jest . Ale wiadomo nie do moich potrzeb i nie zawsze mi coś przypasuje.

Co sądzicie o nowym pudełku ? 

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)