BeGlossy Back to school wrzesień 2021:)

 Hej:)

Przed chwilą przyszło do mnie najnowsze pudełko BeGlossy. Czy jestem z niego zadowolona ? Jestem pomimo że parę kosmetykòw już oddałam.

GREEN MENU Wyszczuplające serum do ciała z kurkumą i chili.

Cena 19,99 zł / 200 ml


Lubię balsamy do ciała ale nie używam takich wyszczuplających. W sumie wiem że balsam sam w sobie nie wyszczupli. Ale jednak nie użyję i oddałam go.

HASK BIOTINBOOST  Szampon i odżywka do włosòw 

Cena 34,99 zł / 355 ml


Szkoda że nie ma pełnowymiarowego szamponu , ale pròbki też użyję. W sumie plus dla pròbek , bo można sprawdzić czy przypasuje dany kosmetyk .

tołpa.authentic mgiełka-booster nawilżona skòra

Cena 29,99 zł / 75 ml


Uwielbiam toniki w swej pielęgnacji i ten z chęcią będę używać. Fajnie że ma nie dużą pojemność. 


MBEAUTY Oczyszczająco- peelingujący płatek z kwasem AHA

 
Jak widzicie jest to płatek i ma on nawilżyć oraz poprawić koloryt naszej skòry. Còż wolę zwykłe peelingi do twarzy i on powędruje dalej. 

NEONAIL PLANT- BASED WONDER Wegański , klasyczny lakier do paznokci

Cena 18,99 zł / 7,2 ml


Trafił mi się ladny kolor lakieru , ale i tak go oddałam dalej. Wolę naturalne paznokcie i nie maluję ich. Plus duży że nie jest hybrydowy i miałam komu go oddać. A i jest on w 72% naturalny. 

N.A.E IDRATAZIONE Żel pod prysznic z ekstraktami z figi i hibiskusa 

Cena 19,99 zł /200 ml


Ten kosmetyk najbardziej mnie ucieszył z pudełka:) Uwielbiam żele pod prysznic i każdy nowy mnie cieszy. Nie mam ich dużo i ten nie będzie długo czekał na użycie go.  Plus że jest naturalny. 


SELFIE PROJECT Maseczki do twarzy

Cena 7,99 zł / 1 szt.


Słodkie mają te opakowania maseczki prawda:)? Jak je zobaczyłam to buzia mi się uśmiechała:) Fajnie że trafiły do pudełka i użyję je z chęcią. 

VERBENA Ziołowe cukierki o smaku rokitnika

Cena 3 zł / 60 g


Te cukierki były ujawnione i każda z nas wiedziała że one będą w pudełku. Ja nie lubię ziołowych cukierkòw i przekazałam je dalej.

Co sądzicie o nowym pudełku? Mnie ono ucieszyło , pomimo że trochę kosmetykòw już oddałam. Ale nie chcę trzymać czegoś co wiem że nie użyję. A ktoś inny się ucieszy z tego i tym razem to będzie moja mama:)

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)