Moje zakupki z Wielkopolski:)

 Hej:)

Kilka dni byłam w Wielkopolsce i wczoraj wieczorem wròciłam. Kupiłam sobie parę kosmetykòw w Naturze i w Rossku. Kosmetyki jakie kupiłam nie dostanę u mnie w mieście. 

 
Kupiłam w Hebe 2 paletki i oddaję z MySecret. Jest ładna , ale jednak nie podeszła mi . Za to z Kobo zastaje ze mną , bo kolory są takie jakie lubię.


A kolorki tak wyglądają w tych paletkach. Brązy  uwielbiam i wiem że paletka będzie używana z Kobo.


W koszyku znalazły się też te maleństwa.  Wziełam puder rozświetlający z Sensique. Zawsze chciałam od nich coś wypróbować. Oczywiście jest to rozświetlacz.  Przy kasie też wziełam za śmieszne pieniądze pigment z Kobo. Wpadł mi też taniej cień z Sensique. A i szminka w płynie z MissSporty. Dziś ją użyłam i pierwsze wrażenie jest fajne. I kolor ma jaki lubię.


Krem miałam na wykończeniu i do koszyka wpadł mi też z Bielendy. Z tej serii nic nie miałam i nie mogę doczekać się użycia go. A nastąpi to dzisiaj:)


A tu już zakupy z Rosska. Nie mam dużo żeli i wziełam sobie dwa. Isana to chyba nowość na półkach. A z Ziaji na przecenie kupiłam i zapowiada się też fajnie.


Te kosmetyki najbardziej mnie cieszą. Zakupiłam na jesień peeling do ciała z Perfecty. Lubię kosmetyki o zapachu banana . Wziełam też masło do ciała z Bielendy i kokosowy balsam  z OnlyBio. 


Nie miałam już żadnego serum do twarzy i w ręcę wpadło mi te z Alterra. Jest hiarunowe a moja buzia lubi ten składnik. Dziś wieczorem będą pierwsze testy jego:) Na przecenie tež kupiłam znany peeling do twarzy z Tołpy. Byłam bardzo go ciekawa. I też dorwałam mini olejek arganowy do włosów. Moje włosy go lubią .



Mam na wykończeniu korektor z Lovely , więc wziełam by już był w zapasie. Dorwałam też inny odcień mojego ulubionego błyszczyka z Lovely. A i Carmex mi się zapodział , to wziełam o innym smaku. U mnie on zawsze musi być:)


A i bym zapomniała o tym:) W Rossku kupiłam na przecenie szczotkę do włosòw . Używałam jej i jestem zadowolona. Mam też serum do twarzy z Biedronki. Kosmetyk stał się bardzo znany i muszę go wypròbować.


Jak widzicie nie są do duże zakupy. Mogłam sobie na nie sobie pozwolić , bo nie mam dużo kosmetykòw.


Co sądzicie o nich?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Same cuda, kusi mnie peeling perfecty i balsam only bio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też skusiły i czekają w kolejce na użycie:)

      Usuń
  2. Fajne zakupy, kolory paletki My secret całkiem fajne :) Błyszczyk Lovely lubiłam, a teraz mam mieszane uczucia i mam wrażenie, że go nie ubywa haha

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)