Moja lista kosmetyków:)

 Hej:)

Kilka dni temu postanowiłam zapisywać ile mam kosmetykòw z danych kategorii. Jak mi się jakieś skończą to będę wykreślać je. I tym sposobem będę wiedzieć co mi brakuje i co muszę kupić. Dzięki takim zapiskom w notesie będzie mi łatwiej :) Tam też będę zapisywać co chcę wykończyć w pierwszej kolejności. O tym dowiecie się w sobotę :) 

I jak to u mnie wygląda ?

 Kategorie :

- krem do twarzy ×1

- tonik ×2

- żel do mycia twarzy ×2

- serum ×1

- krem pod oczy × 1

- krem do stóp × 1

- płyn do higieny intymnej × 2

- żel pod prysznic × 3

- balsam do ciała × 4 

- płyn do demakijażu × 1

- odżywka do włosòw × 1

- peeling do stóp × 1

- szampon do włosów × 1

- krem do rąk × 2

- peeling do ciała × 1

- woda nawilżająca × 1

- olejek do włosów × 1

- peeling do twarzy × 1

- maseczki do twarzy × 1

- antyperspiranty × 3

- mgiełki do ciała × 3

-  perfumy × 1

A teraz koloròwka :)

Kategorie :

- krem BB × 1

- puder × 1

- bronzer × 1

- róż × 2

- rozświetlacze × 5 

- paletki z cieniami × 4

- pojedyńcze cienie × 4 

- tusz do rzęs × 1

- korektor × 2

- baza pod cienie × 2

- do brwi × 1

-  kredka do kresek × 1

- błyszczyki × 2

 - szminki w płynie × 3 

- szminki × 2

- pomadka nawilżająca × 1

- peeling do ust × 1

Jak widzicie nie mam tego tak dużo. Sporo kosmetykòw z pielęgnacji mam na wykończeniu. Ale i z kolorówki też. 

Do tego jutro przyjdzie mi nowe pudełko z BeGlossy i te liczby się zmienią. 

Używam z pielęgnacji na bierząco kosmetyki to i kończą mi się one. A jak coś mi nie podpasuje lub wiem że nie użyję to oddaję to. Tą ilość co mam to mi starczy na długie miesiące. Pewnie dokupię coś jak mi się skończy.

Z kolorówki nie zamierzam nic kupić do końca roku. No chyba że korektor mi się skończy. A tak to zaczynam od września nowy projekt i wliczam tam  prawie całą moją koloròwkę:) Więc zobaczę ile do końca roku uda mi się wykończyć koloròwki. I co mc będzie aktualizacja jej na blogu :) 

Co sądzicie o tym ile mam wszystkiego ? Czy to dla Was mało czy nie ?

Bo dla mnie nie jest tego dużo :) 

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)