Co polecam z kosmetykòw pielęgnacyjnych cz.2:)

 Hej:)

Przychodzę do Was z następną częścią moich polecajek:) Tym razem pokażę Wam pielęgnacje plus zapachy. Nie ma tego dużo i są to kosmetyki ktòre lubię i używam na bieżąco.


Nie mogło tu zabraknąć mojego ulubionego żelu do mycia twarzy z Isany. Teraz jak się skończy , to odpocznę troszkę od niego. Ale nie długo:) Jak mam makijaż , to on go zmywa. Dzięki niemu płatki kosmetyczne na dłużej wystarczają.

Z kolei żel-olejek z Tołpy już po pierwszym użyciu polubiłam. Więcej napiszę w oddzielnym poście:)


Nie mogło zabraknąć tu też 2 balsamów do ciała. Obydwa świetnie mi się sprawdzają. A skóra po nich jest nawilżona.


Ten żel warto na promocji tylko kupić , bo normalnie kosztuje troszkę. Ale polubiłam go i czekam na promocje na nie. Te maleństwo ładnie pachnie i jest bardzo wydajne. Nie wiele go trzeba by się całemu umyć.


Bez toników nie ma postu:) Obydwa są świetne i moja mieszana cera je polubiła. Mam ochotę inne toniki z Bielendy wypróbować. Bielendy ładnie pachnie , ale zapach w Ingrid mi nie przeszkadza.


Płyn miceralny z Eveline okazał się dobry:) Mam ochotę na czarną wersję i wiem że wiele osób lubi go.

Płyn do higieny intymnej z Ziaji , to mój ulubieniec od kilku lat.  Jest bardzo wydajny i nie powoduje żadnych nieprzyjemności w tej sferze naszego ciała .


Krem z Bielendy skończył mi się 2 dni temu i używam z tej samej firmy inny. Kremik miał ciekawą konsystencje , był wydajny i nawilżał mi twarz .

Z kolei mgiełke z HelloBody to taki kosmetyk na upały. Na wyjazdach świetnie mi się sprawdzał i nawilżał mi skórę twarzy. 


Z tej firmy kremy do stóp polubiłam i nie chcę już innych mieć . Robi ten krem dobrą robotę , a więcej dowiecie się w oddzielnym poście:).

Mgiełke do włosòw z Aussie miałam już kiedyś i lubiłam ją. Zachciałam sprawdzić czy nie zmieniłam zdania. I powiem tak nadal ją lubię  i jeden minus jest mało wydajna:) Ale za to jak pachnie pięknie i włosy tak samo.


Uwielbiam mgiełki z Avonu , ale jak nie mam ich to kupujė inne. I tak było rok temu jak 1 raz kupiłam z Biedronki . Tym razem też tak było i jestem zadowolona. Do tego lubiė kokos :)

A antyperspirant z Nivea to taki kosmetyk , ktòry jest bardzo ważny. Miałam ostre uczulenie na 2 kosmetyki i musiałam szukać co mnie nie uczuli. I padło na Nivea i nie zawiodłam się:) Od tamtej pory używam je i nie zamienię na żaden inny. Oczywiście nieraz jak dostałam w pudełku BeGlossy to używałam inne , ale i tak zawsze wracam do Nivea.

I to tyle:)

Co sądzicie o moich ulubieńcach?Nie są to drogie kosmetyki , ale mi się sprawdzają. Pamiętajcie że mi coś się sprawdza , to Wam nie musi akurat.

Pozdrawiam:)


Komentarze

  1. Tak jak pisłam niedawno mam ten żel olejek Tołpa i jestem mega ciekawa jak się sprawdzi :)
    Ps. bieżąco * :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten krem-piankę Bielendy Blueberry C-Tox :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)