Co chcę zużyć do końca października:)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę z postem jaki lubicie :)Pokażę w nim co chcę zuzyć i wiem że w większości mi się to uda.


Tu nie będę miała problemu by użyć te 2 toniki. Chociaż z Bielendy jest wydajny a z Ingrid mniej. No i tego drugiego mam o wiele mniej.


Tu też bez problemu , no bo żele używa się na codzień . A z Isany nie jest tak bardzo wydajny jak z Perfecta.


A tu mam mocnych zawodnikòw:) Te dwa balsamy są wydajne i nie wiem czy z Canabo użyję do końca października. 


Żel do mycia twarzy z Isany mam na wykończeniu i pewnie pojawi się w denku. A płynu miceralnego z Eveline mam już też niewiele. Ale tu dłużej pewnie mi będzie schodził i może we wrześniu się skończy.


Następny kosmetyk na wykończeniu i do końca sierpnia wykończę go .


Odżywki nie mam dużo i pewnie pod koniec września ją pożegnam. Nie jest też specjalnie wydajna. 

 Ta mgiełka ładnie pachnie , ale mam z nią pewien problem. Napiszę w oddzielnym poście o co chodzi.  I chcę ją zużyć jesienią bardziej. A antyperpirant z Nivea  dlatego że inne czekają w kolejce. A jego używa się długo.



Mam też coś z koloròwki:) Baza i korektor są na wykończeniu. A paletka z Lovely to standard i próbuję ją zdenkować. Może uda mi się to w tym roku:)

A tak wygląda teraz . Zobaczymy jak będzie w październiku. 

I to tyle.

Co sądzicie o moim projekcie?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)