Mini zakupy z Biedronki:)

 Hej:)

Praktycznie nie robię zakupòw kosmetycznych i używam to co mam. I myślę że tak będzie spokojnie do września . Nie mam też dużo zapasòw i spokojnie mogę denkować kosmetyki.

Z grupy na fb dowiedziałam się o promocji na niektòre kosmetyki. I w sumie mam też Blix i on ułatwia patrzenie co nowego jest w gazetkach.

Zrobiłam naprawdę mini zakupy i pokażę Wam je. Nic nie zamierzam z kosmetykòw kupować w sierpniu. No chyba że krem mi się jakiś skoñczy to wtedy tak.

   
Nie wiem czy nadal są te promocje i musicie w sklepie sprawdzić. Na kosmetyki do włosów była promocja , ale nie wziełam nic promocyjnie. Nie opłacało mi się brać więcej szamponòw czy odżywek.  Najbardziej zainteresował mnie ten szampon z Garniera. Myślę że moje włosy go polubią. Plus że to nie wielka butelka. Mòj szampon który używam jest na wykończeniu. Woęc ten nie będzie długo czekał w kolejce.


To moje ulubione antyperspiranty  :) A że była promocja jak się wzieło 2 sztuki , no to wziełam te. Nie używałam tej wersji , ale w sumie tylko zapachem się różnią. Z Nivea mam na wykończeniu i dlatego wziełam je. Jeden poczeka sobie długo , ale nie będę musiała do sklepu wtedy lecieć po te antyperspiranty.



Mam tylko mgiełki , ale je używam tylko w cieplejsze dni . A że była promocja na te z Adidasa , to wziełam je. Znowu opłaciło się wziąć 2 sztuki. Zostawiam sobie jeden z nich na jesień. I będzie to czerwony , bo pasuje mi bardziej zapachem. Chociaż te zapachy są ledwo wyczuwalne .

I to w sumie tyle. Czekajcie na weekend , bo przyjdę z fajnym postem :)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Lubię te zapachy z Adidasa i zawsze kilka buteleczek mam w zapasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię zapach tego niebieskiego adidasa, a jeszcze bardziej fioletowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze sie w Biedrze rozgladnac za tym szamponem. Antypespiranty tez sie przydadza :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)