BeGlossy Go Green lipiec 2021:)

 Hej :)

Wczoraj przyszło do mnie najnowsze pudełko BeGlossy i jestem z niego bardzo zadowolona. Tym razem nic nie oddam i wszystko będę używać. Dla mnie to chyba najlepsze pudełko w tym roku:) 

A co się znalazło w środku ? Tego dowiecie się niżej.

AA ECO Certyfikowana pianka do higieny intymnej

Cena 15,29 zł / 150 ml


Fajnie że pianka znalazła się w pudełku. Nigdy w takiej formie nie miałam płynu do higieny intymnej i z chęcią ją wypróbuję.


AA WINGS OF COLOR So Big Full @ Long Lasher Eco Mascara Natural

Cena 37,99 zł / 6,5 g


 Maskare użyłam już 2 razy i fajnie się zapowiada. Daje efekt bardziej naturalny niż teatralny. 


BIELENDA INSTA MAKE-UP MAGIC NUDE Fluid matujący

Cena 12,99 zł / 30 g


Nie używam takich kosmetykòw , ale wypròbuję go. Może okazać się fajny:) A i jest przeznaczony do mojej cery.

INELIA VEGAN Krem do rąk

Cena 7,50 zł / 100 ml

 
Krem już używałam i w sumie nawilża na kròtką chwilę. Ale za to zapach ma fajny:) I będę używać go i tak. 


tołpa , pure all gren , źel- olejek do mycia twarzy

Cena 17,99 zł / 200 ml



Dziś użyłam żelu i na tą chwilę jestem zadowolona. W formie olejku nie kupuję produktów do twarzy i w sumie to dla mnie coś nowego.

OLIMEDICA Bogaty krem do twarzy na noc

Cena 39,90 zł / 50 ml


Użyłam go wczoraj i wydaje się ok. Ale jedyny minus zawirowania z datą są i teraz boję się go użyć. Krem dostały klientki ktòre przed premierą pudełka zamòwiły. 

CANABO Balsam do ciała z ekstraktem z konopi

Cena 14,99 zł / 222 ml


Balsam dziś użyłam i jestem zadowolona. Pojedzie ze mną chyba na wakacje. Tak wyjeżdzam znowu chyba za parę dni :) 

MINTBEAUTY Dwustronna tarka do stóp

Cena 24,99 zł / 1 szt.


Tarka się przyda zawsze i z chęcią ją będę używać. To prezent dla klientów VIP.


Były też dwie próbki i z chęcią je wypròbuję.

I dostaliśmy zamiast pudełka taką torbę. Jestem z niej zadowolona i będę jej używać.


I to tyle. Jak Wam się podoba pudełko? BeGlossy poszło w ducho eko i to mi siė podoba.

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Świetne to pudełko jest. Praktycznie wszystko mi się podoba. Najbardziej zaciekawił mnie ten tusz, pianka do higieny intymnej i żel - olejek z Tołpy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj postarali się w tym roku:) Olejek z Tołpy fajny jest.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)