Mini zakupy:)

 Hej:)

Miałam w sobotę urodziny i z tej okazji postanowiłam sobie coś kupić. Dostałam przesyłkę po urodzinach , ale jestem częściowo zadwolona z niej . Pokażę Wam 2 produkty jakie sobie zamòwiłam.


Dowiedziałam się na instagramie że promocja jest na Victoria 's Secret. Więc zamówiłam sobie 2 produkty by je wypròbować. A za 29 zł to się opałacało wziąć mgiełke , bo normalnie jakoś kosztuje prawie 100 zł. 

Ja kupiłam taką jaką nie chciałam. Wiecie mysłałam że będzie jak perfumy , a przyszła mi rozświetlająca. Ale używam jej do nòg i tam ładnie się prezentuje:) Po psikaniu utrzymuje się zapach , ale nie jakoś długo. Za to rozświetlenie trzyma się cały dzień. Zapach ma trochė jak by cytrusowy i trochę dziwny dla mnie jest. Ale na wakacje to fajny produkt:)


Z kolei żel za 29 zł to trochę przesada i też był on na przecenie. Wezmę go ze sobą na wyjazd , bo ma fajną poreczną butelke. Zapach ma cudowny i taki mój :) A jest to z tych słodkich zapachów . 

I w sumie tyle. Więcej nie planuję zakupów i używam to co mam.

Znacie te kosmetyki ? Co sądzicie o nich?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Ciekawa jestem zapachu :) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach trochę jest kwaśny i dziękuję za życzenia:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)