Zakupki z 2 mc:)

 Hej;)

Dzisiaj przychodzę do Was z zakupami kosmetycznymi z 2 mc. Jest troszkę tego , ale używam kosmetyki na bierząco i dość szybko niektóre mi się kończą. 



Tu są zakupy z kwietnia i większość kosmetyków już jest w użyciu. Skónczył mo się płyn do demakijażu i potrzebowałam czegoś nowego. Z Eveline mają dobre recenzje i wpadł mi do koszyka ròżowy płyn. Makijaż dobrze zmywa i nie szczypie w oczy. Duża butla starczy mi na bardzo długo. 


Żele z Isany uwielbiam i musiałam je kupić. Jeden już użyłam i to ten z kokosem oraz pomarańczą. Teraz stoi w łazience arbuzowy i też jest na wykończeniu.


Mój ulubiony żel do mycia twarzy z Isany też musiałam kupić. Czeka w kolejce na użycie.


A tu wiecie higieniczne bardziej produkty. Nowa szczotka do zębòw i moja ulubiona pasta. Już ten mi się kończy. No i fajne coś do przegryzienia. Lubię te banany z Rosska. 


 W Rossku ostatnio dość często są duże przeceny i ja też skorzystałam. Kupiłam odżywkę do włosów z Garnier oraz źele do rąk. Żeli tych nie użyję , bo każdy mi bardzo przesusza dłonie. 


Wszystkie zakupy które tu pokazuję są z Rossmanna . Dodatkowo jeden zakup ze sklepu z niemieckimi produktami. A jest nim żel pod prysznic z Balea . To drugie żele ktòre uwielbiam i dla są porównywalne z Isana.  Kupiłam więcej , bo nie latam często po sklepach. A tak mi starczy spokojnie na 2 mc :) A mam też pianke do mycia z Isana. Jestem jej ciekawa a kokos jak widzę to oczka mi się świecą.


Z Bielendy to chyba nowość ? Nie miałam już tonika i wpadł mi do koszyka tonik malinowy z Bielendy. Jestem z niego zadowolona i z chęcią go używam. A balsamòw też nie mam , to wziełam sobie ten z Venus arbuzowy . I powiem źe jest fajny i też z chęcią go używam.


Czy tu są zachciajki ? No nie do końca. Nie mam żadnego pudru i kupiłam sypki z NAM. To moja pierwsza styczność z tą firmą i jestem ciekawa jej.  Mam jedną bazędo powiek na wykończeniu i postanowiłam wypròbować tej od Wibo× Stysio. Wiem że ma dobrą opinię , jak reszta kosmetyków z tej serii. Tylko jakoś jej mało i nie wiem czy mi się trafił produkt użyty ? Z kolei te małe maleństwa były na wyprzedaży i można je było kupić za 4 zł. Mam błyszczyk do ust , cień w płynie i rozświetlacz niebieski w stiku. Użyłam go dziś na obojczyki i dał fajny efekt. Na wakacje będę go używać. Firma Soda też mnie ciekawiła .


 A tu takie podstawowe produkty , ktòre każdy kupuje. Nie miałam już w domku nic do golenia i kupiłam opakowanie maszynek z Isany.  Starczy mi na troszkę , bo jest tam sporo ich . Płatki mam w domu , ale słyszałam że te większe lepiej się sprawdzają. No to wziełam opakowanie na wypròbowanie ich :) No i mam nowe opakowanie mojej pasty i czeka na swoją kolei. I niedługo pójdzie w ruch.


Dorwałam też skarpetki na wyprzedaży . Prawda że kolory mają letnie :)?  Mi się podobały i dlatego je kupiłam.


A to ostatnie moje zakupy i w sumie na wyprzedaży były one. W innym mieście niż moje dorwałam za śmieszne pieniądze te 2 produkty. Mają termin do końcs lipca  , ale będę używać ich. Jeden to mleczko do opalania a drugi to taki żel po opalaniu. 


Mam też tusz nowy , bo ten co mam chyba zaczyna mi wysychać. Z Alterra miałam już i średnio się sprawdzał. Z tego jestem bardziej zadowolona i daje lekko efekt na moich rzęsach. Do tej pory nie wiem czy to brązowy czy czarny tusz :)


I to tyle. Jak widzicie są to zakupy  przemyślane i kupiłam w sumie tylko to co potrzebowałam. Mam też 4 zachciajki , ale będę je używać. No i nie kosztowały dużo.

Co sądzicie o moich zakupach i kosmetykach ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)