Daily Routine BeGlossy maj 2021:)

 Hej:)

Dzisiaj przyszło do mnie nowe pudełko BeGlossy i jestem nim zachwycona:) Co się znalazło w nim , dowiecie się na dole.


INGRID COSMETICS Chłodzący tonik pietruszkowy lub Odświeżający tonik ogòrkowy

Cena 19,99 zł / 75 ml


Uwielbiam toniki i ten pojedzie ze mną na wakacje. Podoba mi się że jest umieszczony w małej poręcznej butelce. Trafił do mnie tonik pietruszkowy. 

JANE IREDALE SMOOTH AFFAIR Baza i rozświetlacz w jednym

Cena 265 zł / 50 ml lub 50 zł / 7 ml



Rozświetlacze uwielbiam a bazy pod makijaż średnio. Ale jestem jej ciekawa , pomimo że nie jest przeznaczona do mojej cery.  I w sam raz pasuje mi , że jest to mini wersja.

GOLDEN ROSE VINYL GLOSS HIGH SHINE LIPSGLOSS Winylowy błyszczyk do ust o wysokim połysku w odcieniu 06

Cena 19,90 zł / 4,5 ml



 Oj ucieszyłam z niego w pudełku:) Jak wiecie uwielbiam błyszczyki i ten już użyłam. Nie lepi się tak , ma ładny kolor i dość długo trzyma się na ustach . Widzę że zostanie jednym z moich ulubieńców.

A ten produkt otrzymały tylko klientki VIP.

HELLO BODY COCO COOL Nawilżająca mgiełka do twarzy o zapachu kokosu

Cena 84,99 zł / 100 ml


Hit tego pudełka i w sumie się nie dziwię. Firma jest bardzo znana na blogosferze i na youtube. Miałam od nich już jeden produkt i jestem ciekawa tego też. Mgiełek nigdy nie miałam takich i dla mnie to nowość. Pojedzie ze mną na wakacje. A i uwielbiam kokos jak wiecie:)

REVERS COSMETICS Regenerujące serum do włosów z naturalnym olejem konopnym z CBD

Cena 12,99 zł / 50 ml


U mnie produkty do włosów jak maseczki i odżywki wolną schodzą. Ale dam szanse temu serum i wprowadzę go do mojej skąpej pielęgnacji włosów. Z konopiami lubię kosmetyki i nie przeszkadza mi ich dziwny zapach. Jak wiecie najładniejszy on nie jest :)

SORAYA BODY DIET GREEN Koncentrat do ciała

Cena 20,99 zł / 200 ml



Nie użyję tego koncentratu i oddałam go już w dobre ręce. Nie mam potrzeby używania powiedzmy takich balsamów. Ale sam produkty jest na plus.

YASUMI MITOMO PLACENTA + PLATINUM Japońska maska do twarzy w płachcie z fitoplacentą i platyną

Cena 13,90 zł / 25 g


Maseczke też oddałam , bo nie przepadam za tymi w płachcie. Ale sam w sobie duży plus , że pojawiła się pudełku.


Co sądzicie o nowym pudełku ? Dla mnie ok są  i co raz więcej naturalnych kosmetyków jest.

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)