Co chcę zużyć do końca czerwca:)?

 Hej:)

Tym razem nie mam dużo kosmetyków które chcę zużyć . Większość używam codziennie i ładnie mi idą zużycia.


Maseczki do włosów nie użyłam , bo mało używałam w marcu. Ale teraz po każdym myciu to robię i może uda mi się nareszcie wykończyć ją. 


 Krem do stóp używam codziennie wieczorem i pomimo tego mam go jeszcze troszkę. Ale we względu że mam 2 krem , to ten chcę szybko wykończyć.
 


Te maleństwo z Balea używam jak słońce jest na dworku :) Ale bym chciała go użyć i zacząć używać inny krem.


Jedyna paletka u mnie ktòra ma tyle denek. I czas bardziej wziąć się za nią :) 

I to tyle. Oczywiście inne kosmetyki z moich zbioròw też będę używać.

Co sądzicie o moim malutkim projekcie?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)