Co oddałam tym razem:)

 Hej:)

Ostatnio zrobiłam czystkę w kosmetykach i zostawiłam te które będę używać . W moich zbiorach mam nie całe 30 kosmetyków do pielęgnacji . Mniej mam do makijażu i to mnie cieszy. Tak do tego mniej będę mieć , bo denko robi swoje:)

No to co oddałam tego dowiecie się niżej.


 
Zostawiłam sobie paletki które będę używać i nie zamierzam żadnej kupić do końca tego roku.  Te były ok , ale mniej je używałam. A no i 2 to byłu nowszd paletki. Zoeve oddałam bo żal mi było jej używać. Więc ktoś za mnie będzię chociaż korzystać z jej:) Z AA to kolorowe rozświetlacze i używałam tylko w wakacje ją do ciała. 



Tu też zastosowałam tą samą taktyke co przy paletkach. Zostawiłam w tej kategorii produkty , które będe używać. Rożwietlacze  z Catrice są fajne , ale ostatnio znalazłam nowych ulubieńców:) A szminki  nie używałam specjalnie i tylko leżały w szafce. Kredke do brwi też poszła dalej , bo mam jeden produkt ktòry lubię bardziej . A tusz nowy to u mnie okazał się średni. Raz ładnie wyglądał na rzesach a raz nie. Za to ładnie rozmazywał mi się , a  ostatnio sklei mi rzęsy. 


Dwa kosmetyki z pudełka tež poszły sobie w świat. Mam już serum i więcej nie potrzebuję ich mieć. A to coś do ciała  , to skład mnie nie zachwycił w nim.  Suchy szampon to niewypał i drugie opakowanie pożegnałam. Jedno mam i pewnie nie użyję do końca. Jednak Batiste to najlepszy dla mnie suchy szampon. A krem Botanic zapachem mi nie podszedł , a wcześniej ładnie pachniał.


Płyn ten do mycia pędzli śmierdział mi za bardzo alkoholem. W łazience nie mogłam wytrzymać , jak psiknełam nim pędzle. Nowy zakup i już oddaję :) Kupiłam na promce ochronny preparat do rąk. Ale coż nie robię hybryd , więc to nie dla mnie. A żel do mycia rąk przesusza mi dłonie i każdy mi to robi. Teraz znowu mam przesuszone bardzo przez taki preparat.


 I pròbki których nie użyję , bo jakoś nie widzę takiej potrzeby.

I to tyle.

Znacie te kosmetyki? 

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)