BeGlossy Fruit & Flower kwiecień 2021:)

Hej:)

Przychodzę do Was z nowym postem. Wczoraj przyszło do mnie nowe pudełko BeGlossy i mi się bardzo podoba. To chyba najlepsza edycja w tym roku.

A co się znalazło w środku ? Tego dowiecie się niżej.

VOLLARE FRUIT HANDS Krem do rąk  

Cena 6,99 zł / 50 ml


 Lubię kremy do rąk i używam regularnie. Fajnie że krem ma mniejszą pojemność i dzięki temu zmieści się do torebki:) Zapach pewnie też będzię miał ładny. Tu były różne kremy i każdy mógł dostać inny.

INGRID Paleta cieni do powiek  

Cena 49,99 zł / 9,5 g


Mi trafiła się paletka o bardziej neutralnych kolorach. Można było dostać z bardziej szalonymi korami. Ale jestem zadowolona i dziś wypróbuję ją :) 

MARION FRUTTINO Balsam do ciała o żelowej konsystencji Mango i Pomarańcza

Cena 11,75 zł / 160 ml 


 Ucieszył mnie na początku balsam , ale potem po poznaniu składu już nie. Wolę nie nakładać go na swe ciało. Chociaż zapach ma fajny i konsystencje. 

BIOLIQ 35+ Antyoksydacyjne serum odbudowujące 

Cena 23,90 zł / 30 ml


Ucieszyło mnie serum do twarzy, ale mam dwa które używam na zmianę. A ten troszkę ma słaby skład i wolę nie mieć go na swojej skórze twarzy. Nie wiem czy wiecie ale mam ją teraz w dobrym stanie i nie chcę jej psuć sobie .

CANABO Intensywnie nawilżający krem do stóp z czarnuszką

Cena 9,99 zł / 100 ml


Krem do stóp używam i ten też będę :) Ale poczeka trochę sobie w kolejce.  Akurat ten produkt mnie ucieszył i pojedzie ze mną pewnie na wakacje.


NATURE BOX Odżywczy szampon do włosów z olejem arganowym

Cena 19,99 zł / 385 ml


Mam szampon na wykończeniu i ten wejdzie za poprzednika:) Z tą firmą mam pewien problem , bo żele pod prysznic średnio lubię. Za to szampon z chęcią wypróbuję. A i moja skóra oraz włosy lubią olejek arganowy:)

TOŁPA. AUTHENTIC  Żel- peeling do mycia twarzy

Cena 23,49 zł / 150 ml


Lubię Tołpe i z chęcią użyję żelu do twarzy. Będę go używać jak peeling . Ale i tak poczekać będzie musiał na swoją kolej :)

No i to w sumie tyle.

Co sądzicie o nowym pudełku?

Pozdrawiam :)


Komentarze

  1. Paleta cieni mi sie podoba :) sama nie kupuję takich pudełek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli miałabym się kierować tym, żeby poznać kosmetyki, które nie miałam okazji używać to ok. Jednak brakuje mi takiej jakiejś wisienki na torcie, bo tak trochę drogeryjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię drogeryjne kosmetyki:)Mam mało ich też.

      Usuń
  3. Przyznam, że nic nie trafiło w moje gusta z tego pudełka, chociaż paletka wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam przyjemności subskrybować żadnych pudełek z kosmetykami, z tego wpadła mi w oko jedynie paletka. Mogłabyś powiedzieć o niej coś więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletke oddałam , bo mam lepsze i kolory podobne. Ale sama w sobie nie jest zła.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)