Co oddałam:)

 Hej:)

 Dzisiaj przychodzę z postem który lubicie też czytać u mnie:) Tym razem pokażę w nim co już oddałam kilka dni temu. I tym samym mam więcej miejsca na półkach i mniej kosmetyków. Zostawiłam tylko to co będę używać i nie ma tego dużo.




Jak mi coś nie pasuje , albo wiem że nie użyhę tego to oddaję bez zastanowienia:) Tak samo było z tymi paletkami. Wiem TheBalm nowa , ale użyłam jej i nie było potem dużego zachwytu. Reszta jak najbardziej fajna była. Ale ktoś inny ucieszy się z nich:)


Nie jestem w stanie użyć wszystkich rozświetlaczy , więc te dwa poszły dalej. Ale też są fajne. Z kolei szminki w płynie i dwa błyszczyki powiększające usta to nie moja bajka. Te najmniej używałam a niektóre raz użyte były.  Więc po co mają u mnie leżeć. Baza do powiek też idzie , bo mam inną. A wiecie dwóch nie potrzebuję mieć.


I trochę pielęgnacji też się znalazło. Sole do kąpieli nie używam i dlatego poszły dalej. 

Tonik różany z tej firmy zapachowo mi nie podpasował. I bym się tylko męczyła z nim.

Plastry do nosa nie używam , bo nie mam za bardzo na co .

Próbka jakiegoś kremu z kwasami. Nie używam takich kosmetyków.

A to maleństwo do włosów z Balea nie wiedziałam jak używać. Więc kto inny się pomęczy się z nim i z niemieckim:)


I to tyle :) Lubię porządki robić , bo wtedy pozbywam się kosmetyków i innych rzeczy. Zostawiłam kolorówkę tylko tą co chcę używać .

Co sądzicie o takim poście ? I czy oddajecie kosmetyki bez przywiązywania się?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)