Co chcę zużyć w przeciągu 2 mc :)

 Hej :)

Przychodzę z drugim postem z mojej nowej serii. Będzię on się pokazywał co dwa miesiące.

Tym razem mniej wytypowałam kosmetyków do zużycia. Oczywiście nie pokazane w tym poście kosmetyki , też będę używać. Te pokazane po prostu w piewszej kolejności chcę skończyč.


Maseczka do włosów z Gliss już sporo czasu u mnie jest. Takie duże opakowania używają mi się nawet rok. A żeby zmotywować się bardziej , będę przy każdym myciu używać jej.


Tyle mi jej zostało;) Używam jej na sposoby i mam zamiar nadal tak robić. Trzymajcie kciuki by udało mi się z tym produktem. 


 Tu z kolei nie będzie żadnego problemu z wykończeniem tych produków.

Maseczka przechodzi z ostatniego miesiąca. Nie udało mi się jej wykończyć , ale nie martwię się tym .

A peeling do twarzy z Lirene to taki sobie kosmetyk. Chcę po prostu go wykończyć i zapomnieć o nim.




Nie udało mi się z kremami i teraz trzy chcę wykończyć. Nie mam ich dużo w opakowaniach. Ale mam jeden problem ,  przez nie przesuszały mi się dłonie.  Ale postaram się by któryś wykończył się. Na pierwszy ogień idzie ten z Balea. 


Rok temu dostałam te perfumy i używałam zimą. Teraz tak samo i chcę by już nie były na 3 zimę. Wiecie latem wolę mgiełki używać lub lżejsze perfumy. Te mają zapach wanilli i je lubię. 


Da się zauważyć że nie ma ich dużo. Ale takie produkty są bardzo wydajne.



W tych 2 miesiącach chcę się skupić na próbkach. Mam zamiar je wszystkie wykończyć. Jak widać mam tu 2 szampony , balsam co ciała , maskę do włosów i rękawiczki do dłoni.


 No i też mam kremy. Ale je to wykończę , bo będę je używać od tego weekendu. Mam też próbke chyba podkładu z YR . Też go chyba wypróbuję. Próbek wszyskich mam tylko tyle , ile widzicie na 2 zdjęciach. Całe szczęście nie ma tego dużo.


I to wszystko :)

Co sądzicie o takim moim projekcie?

Ja powiem od siebie że mobilizuje to do używania kosmetyków.

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Rewelacyjny pomysł! Sama muszę go wdrożyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Tobie że typujesz kosmetyki które wiesz że użyjesz plus te które długo używasz. I dzięki temu większa mobilizacja jest :)

      Usuń
  2. Mega! Zainspirowałaś mnie tym wpisem. Ja muszę wypracować u siebie taki nawyk aby, zużywać kosmetyki do końca zanim kupię nowe. Mam z tym problem :( Muszę jednak przyznać, że odkąd używam produktów od GLOV to tych wszystkich buteleczek zrobiło się znacznie mniej :) https://glov.co/pl/produkt/demakijaz/original/rekawica-do-demakijazu-cery-mieszanej-glov-on-the-go/

    OdpowiedzUsuń
  3. Maska tołpa świetna!! Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo:) )Pomogła mi w walce o jeszcze ładniejszą cerę.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)