BeGlossy Sky is the Limit marzec 2021:)

 Hej :)

Piszę ten post z ogródka . Wyszłam na dworek , bo ładna jest pogoda. 

Dzisiaj przychodzę do Was z najnowszym pudełkiem BeGlossy. Nie dawno go otworzyłam i jestem zadowolona:)



TIME OUT Suchy szampon do włosów

Cena 9,99 zł / 200 ml lub 6,99 zł / 75 ml



Każdy z nas dostał po dwie mniejsze pojemności szamponów. Ja się cieszę bardzo , bo miałam sobie kupić szampon. A tak BeGlossy pomyślało za mnie i nie muszę tego robić:) Firmy nie znam i z chęcią poznam.

BIELENDA KOSMETYKI NATURALNE Expert czystej skóry  Antybakteryjny żel do mycia rąk

Cena 12,99 zł / 100ml


 Jakie czasy taki kosmetyk:) Następny do kolekcji i wykorzystam je na wyjazdach wakacyjnych. Bielende akurat lubię:)


NOBLE HEALTH FLAMINGO HAIR FOOD BEAUTY HAIR SHOT  Biotynowy shot piękna

Cena 29,99 zł / 10 saszetek


Suplementy to nie moja bajka i ten pójdzie dalej. Ale jak ktoś lubi pić takie specyfiki , to może nyć zadowolony. Tu akurat jest coś dla włosów.

L'OREAL PARIS AIR VOLUME MEGA MASKARA

Cena 67,99 zł / 9,5 ml


Królowa pudełka i to dosłownie:) Najnowsza maskara i do tego zapowiada się fajnie. Mam ją na rzęsach i jak narazie ma u mnie plus. Szczoteczkę ma dużą i nie silikonową. Ja akurat wolę takie szczoteczki. A samo opakowanie jest nowoczesne i takie inne:)

SEYO FRENCH KISS Żel pod prysznic Macaroons

Cena 3,49 zł / 300 ml



Miałam żele z tej firmy i je lubiłam. Ten nie przypomina mi konsystencją żel . Do tego zapach ma średnio ładny. Ale może będzie inaczej w kontakcie z wodą. Oczywiście go użyję, bo uwielbiam żele:)

EFEKTIMA Peeling do ciała cukier & olej kokosowy

Cena 6,99 zł / 30 ml


Znam to maleństwo z Rossmanna :) I chyba go miałam , ale nie jestem pewna. A jak nie to użyję z chęcią. Lubie kokos i cukier w peelingach :) To coś dla mnie.


Wiecie mam mało kosmetyków i mogę używać na bierząco z pudełek. Mi pasują one :)

Co sądzicie o najniwszym pudełku?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Z tego wszystkiego najbardziej zainteresowała mnie maskara. :) Miłego używania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskara trochę dziwna jest. Muszę ją rozpracować:)

      Usuń
  2. Znam tylko peeling, ale dla mnie był za tłusty. Natomiast te żele seyo mam w planach, ale nie ten zapach, bo wydaje się za słodki dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)