Moje zamówienie z Cocolita :)

 Hej :)

Dzisiaj mi przyszło zamówienie i pokażę Wam co kupiłam. Wszystko dla mnie to nowość :)

  
Paletki to kupiłam o tak sobie:) Chciałam coś z lepszej półki cenowej i padło na nie. Na Cocolita jest przecena na Nable i możecie za pół darmo dorwać fajne paletki :) Tak samo TheBalm kupiłam dość tanio. Drogeryjne paletki potrafią więcej kosztować :) Na przecenach opłaca się kupić coś z wyższej półki. Sprawdziłam kolory na dłoniach i Nabla dla mnie to sztos. Z TheBalm trochę słabsze ma cienie , ale i tak będę je używać. Za to rozświetlacz w paletce jest fajny :)

Chciałam też coś z serii Friends × Revolution i padło na szminkę. Chciałam Monica ale nie było już. Więc trafiło na Rachel:) A paletka też jest fajna z tej kolekcji. 

Peeling z Mokosh to pierwszy kosmetyk z tej firmy. Wiem że to dobra firma i dlatego padło na nią:) Mam peeling to twarzy , ale nie jestem z niego bardzo zadowolona. Dlatego kupiłam inny i będę na zmianę używać. 

Serum z Fluff to kosmetyk którego byłam ciekawa. Przewijał mi się na youtube i na różnych grupach na fb. Musiałam go mieć i wypróbować na swojej twarzy:) A że nie mam żadnego serum , to ten pójdzie szybko w ruch.

Krem do stóp mi suę skończył i ten już poszedł do łazienki.  Akurat firmę Farmona lubię i miałqm od nich parę kosmetyków.


  
Tak wyglądają kolorki w paletkach:) Plus za lusterka i ładne opakowania paletek. A szminka jest dość ciemna . Do mocnego makijażu oka będzie w sam raz. Właśnie mam ją na sobie i komfortowo się ją nosi. 


 A to dodatki:) Dostałam jakieś tam próbki. Oprócz tego gumy do żucia i cukiereczki. Zawsze to miły gest od sklepu:)


Co sądzicie o moich małych zakupach?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Też się skusiłam na to serum z Fluff i bardzo jestem ciekawa jak się się sprawdzi ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam juź i narazie moja skóra dobrze reaguje. Też masz takie ala kuleczki w nim ?

      Usuń
  2. Śliczne paletki :)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusiła mnie seria Przyjaciół, ale jakoś sie nie zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)