BeGlossy Naturally Good styczeń 2021:)

 Hej :)

Przychodzę do Was z nowym postem o pudełku  , który dostałam kilka dni temu. Powiem że w tym miesiącu fajne było pudełko.

Czy mi się spodobało ? Tego dowiecie się niżej.

NIVEA NATURALLY GOOD Żel pod prysznic

Cena 16,49 zł / 300 ml



Z tego kosmetyku się ucieszyłam , bo uwielbiam żele pod prysznic :)  A to chyba jakaś nowość i mnie cieszy tym bardziej.

NIVEA NATURALLY GOOD Balsam do ciała

Cena 28,99 zł / 350 ml

 
Balsam też mnie ucieszył , bo nie mam nadwyżki tych kosmetyków. A ten wydaje mi się będzie fajny. 

BIODERMA SEBIUM GLOBAL COVER  Koloryzujący krem z punktowym zielonym korektorem

Cena 54,99 zł / 30 ml


 Fajny kosmetyk , ale dla mnie średni. Kolor za ciemny i wyglądam jak bym dobrze się opaliła na solarium. Produkt z krótką datą niestety. Ale to był dodatkowy produkr i nie każdy go dostał.

AA GO GREEN Antybakteryjny nawilżający podkład wygładzający z selerem

Cena 34,99 zł / 30 ml


  
Fajny podkład , ale tym razem za jasny dla mnie. Z kolei wyglądam jak córka młynarza.  Plus że jest naturalny. Oddałam go w dalej.


ORIENTANA Kieszonkowy żel do rąk imbir i trawa cytrynowa

Cena 18,90 zł / 30 ml


 W dzisiejszych czasach takie produkty szybko schodzą . Już go użyłam i narazie wydaje się fajny.

LIRENE PUSH UP! Serum ujędrniające 

Cena 22,49 zł / 5x7 ml



Ten kosmetyk oddałam , bo nie używam takich specyfików. Ale sam w sobie wydaje się fajny kosmetyk.

SELFIE PROJECT Maska kojąca peel-of #MilkyWay

Cena 4,99 zł / 10 ml



Maseczki lubię i ta wydaje się fajna. Akurat peel-off lubię:)


I to tyle.

Co sądzicie o nowym pudełku ?

Pozdrawiam:)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)