Go to the Snow BeGlossy grudzień 2020;)

 Hej;)

Najbardziej wyczekiwane pudełko w całym roku przyszło mi wczoraj. Była to duża niespodzianka dla mnie i bardzo mnie ucieszyła;)

Co znalazło się w nim , tego dowiecie się niżej.

 


LEADERS LABOTICA SKIN SOFT  Maska w płachcie

Cena 23 zł / 1 szt.


 Lubię maseczki ale nie w płachcie. Ale pomimo tego użyję jej :) 

JOKO Nawilżająca pomadka do ust  

Cena 19,50 zł / 5g

   
Szminka którą dostałam ma fajny kolor i nie jest matowa. Nie przepadam za nimi , ale tą zostawię sobie :) Formuła mi się podoba jej i komfortowo się ją nosi.


NUTKA Hipoalergiczny szampon do włosów  

Cena 12,99 zł / 222ml

To jedyny kosmetyk w pudełku który znam. Miałam go kiedyš z innego pudełka i dokładnie ten sam. Ale nie szkodzi , bo lubiłam ten szampom. I z chęcią znowu przypomnę sobie , za co go lubiłam :)

CANABA Krem do rąk z ekstraktem z konopii

Cena 9,99 zł / 100ml

  
A co tam że mam 7 kremów do rąk:) Nie robi różnicy że mam następny do kolekcji. I myślę że zapowiada się fajnie , bo moje dłonie lubią krem z TBS z konopiami. A ten nie zostawia tłustej warstwy i czuję nawilżenie.

BIODERMA SEBIUM PORE REFINER  Korygujący preparat dermatologiczny zweżający pory

Cena 69,99 zł / 30ml


Nareszcie coś do mojej mieszanej cery:) Chciałam zawsze coś wypróbować z Biodermy i nareszcie mam taką możliwość. Jedyny minus to krótki termin.

BIOTANIQE MULTI BIOMASK TOTAL EYE LIFT Liftingujące płatki pod oczy

Cena 5,99 zł / 2 szt.


Płatki oddam dalej , bo niestety jakoś zawsze szczypie mnie pod oczami przez nie. Ale nie zmarnują się :)

BIO AGADIR Serum Anti-Age 

Cena 34,99 zł / 5ml


Ten kosmetyk dostały tylko klientki VIP. Lubię takie produkty , ale tu mam mieszane uczucia. Pipetka jest dziwna i wygląda jak by się złamała. Jest szklana i nie wiem sama czy używać go czy nie. A może pipetka ma taki dziwny rozmiar .

MEDICINE Skarperki -mix wzorów

Cena 29,90 zł / 2 pack


 Skarpetki dostaliśmy jako dodatek do pudełka. Powiem że fajny to pomysł:) Skarpetki mi się podobają . Tylko minus nie mój rozmiar i są dużo za duże. Ale oddam je komuś innemu. 

 

  

Tu łapcie jak coś kod na zakupy :)

Co sądzicie o tym pudełku i kosmetykach w środku ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Bardzo ciekawa zawartość pudełka. Ja lubię maski w płachcie, wiec byłabym bardzo zadowolona. Najbardziej zainteresował mnie kosmetyk Biodermy. Ciekawe jak zadziałałby na moje pory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam go właśnie , ale pewnie na efekty muszę poczekać:)

      Usuń
  2. Z tej zawartości na pewno bym się ucieszyła. Ciekawi mnie serum i płatki pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)