4 grudzień 2020:)

 Hej:)

Ale ten czas leci a za 20 dni Wigilia:) To mój ulubiony okres w zimie. Nie mogę już nie doczekać Świąt. A dziś 4 dzień otwierqm kalendarze i Wam pokazuję co w nich znalazłam:)



Dziś w Balea pod nr 4 znalazłam szaszetkę z maską do włosów. Z chęcią użyję ją w ten weekend:)


No i jest też herbatka i to jakaś owocowa. Malina i granat-ciekawe połączenie .



Prawda że słodka ta panda:)? Tym razem to miałam w nr 4. I zostawię sobie ją.


Lindt i w okienku nr 4 aż dwie okrągłe czekoladki były. Mniam :)


Czy pociąg kojarzy się ze Świętami ? Jak najbardziej :) Znacie bajke z pociągiem ? Express polarny :) 

Tym razem też mi się podobała zawartość. A Wam też się podoba ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)