Rozświetlacz Glow and go Eveline:)

 Hej:)

Dizsiaj przychodzę do Was z postem , dotyczącym rozświetlacza który uwielbiam.  Używam go już  długo i mogę napisać co o nim sądzę. 

 



 Rozświetlacz znajduje się w nie dużej tubce i łatwo go wydobyć go. Jedynie trzeba uważać ,  by nie za dużo wyleciało.  Grafika jest minimalistyczna opakowania i to przykuło moje oko:) Pierwszy raz miałam taki produkt i od razu mi się spodobał. 




 Ten kosmetyk na wiele zastosowań i ja go używam też latem:) W letnie dni używam go na ramiona i ładnie mam je rozświetlone wtedy.  Oczywiście też na twarz go kładę pod rozświetlacze w kamieniu.   I ładnie je podbija :) Efekt jest fajny i można go budować. Utrzymuje się na mojej cerze cały dzień.  



Kolorek mam złoty , ale wiem że jest jeszcze chyba srebrny ten rozświetlacz.  Ja jednak wolę złoto w tych produktach:)

Znacie ten produkt? Co sądzicie o nim?

Pozdrawiam:)



 

Komentarze

  1. Ja w ogóle nie stosuje rozświetlacza, mam tylko podkład, którego używam jest bardzo dobry, ale może się skuszę i wypróbuje tego rozświetlacza. Zapraszam do mnie tylko ja mam inne blogi http://autografy-celebrytow.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor, nie miałam nigdy tego rozświetlacza ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)