BeGlossy Black & White listopad 2020:)

 Hej :)

Piszę post po raz drugi ten , bo zdjęcia jak się źle wstawi to nie chcą mi się skasować. Pokażę Wam co wczoraj dostałam w najnowszym BeGlossy. Jestem z niego zadowolona i mało produktów oddam.


LIRENE GLAMOUR COLLECTION Balsam lub mleczko do ciała z olejkiem 

Cena 19.99 zł / 200 ml



Trafiło mi się mleczko o zapachu gardenii z olejkiem. Wczoraj użyłam i jeste oczarowana nim. Zapach jest słodki i utrzymuje się na ciele kilka godzin. A do tego fajnie nawilża ciało.


SYOSS COLOR  Szampon do włosów

Cena 13.99 zł / 440 ml



Szampon jak szampon , ma być włosy i w sumie tyle. Skończył mi się wczoraj z BeGlossy szampon i ten pójdzie za niego. Jest do farbowanych włosów a ja mam tylko końcówki pofarbowane. Zapuszczam swe naturalne:)


L' BIOTICA  Plastry na nos z węglem drzewnym

Cena 12 zł / 1 szt.



Plastry nie kupuję bo jakoś nie po drodze mi z nimi. Ale te użyję z chęcią i poznam lepiej tą markę. 


NIVEA BLACK & WHITE INVISIBLE ULTIMATE IMPACT Antyperpirant 

Cena 12.79 zł - 13.49 zł / 1 szt.



Ten produkt pójdzie dalej , bo nie używam takich dezodorantów . Wolę w kulce i to Nivea;) A też można było dostać taki .


MARION DETOX Płyn miceralny do demakijażu 

Cena 7.99 zł / 150 ml



Mam złe wspomnienia z jednym płynem Mariona. Wtedy nie mogłam użyć go do oczów , bo strasznie szczypał i wypalał mi oczy . Zobaczymy czy ten będzię ok. Jeśli znowu będą szczypać mi oczy , to puszczę go dalej.


BIODERMIC DERMOCOSMETICS  Krem na dzień + krem na noc z ekstraktem z oliwek

Cena 59 zł / 50 ml



Dwa kosmetyki to wersje podróżne i dobry patent by brać na wyjazdy mniejsze wersje produktów.  Oddałam wersję na noc a sobie zostawiłam na dzień. Z chęcią będę używać go .

Jeszcze można było dostać inne wersje kremów . 


SYOSS THICKER HAIR  Spray do włosów 

Cena 19.99 zł /  150 ml



Spray wypróbowałam dzisiaj i jakoś chyba moje włosy nie przepadają za takimi produktami. Chwile były uniesione i w sumie tyle. A grubsze czy były ? Chyba raczej nie , ale będę go jeszcze testować. Jeśli nie podpasuje , to pożegnam się z nim.


PERWOLL RENEW % REPAIR BLACK 

Cena 11.99 zł / 900 ml



A to dostaliśmy jako prezent. Fajnie bo przyda mi się do prania:)


A pudełko w tym miesiącu prezentuje się pięknie:)


Co sądzicie o pudełku i kosmetykach w nim się znajdujących ?

Ps. W tym miesiącu mało jestem aktywna , bo grudzień będzie dla mnie ciężki. Od 1 grudnia będą codziennie posty z otwierania kalendarzy. Będę z Wami odliczała ten czas do 24  grudnia. Dodatkowo szykuję Wam posty które lubicie i one będą dodatkowo. Wracam do Was 1 grudnia:)


Pozdrawiam:)




Komentarze

  1. Mam w planach sprawdzić tą 'kwiatową' serię balsamów lirene, najbardziej peonia mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)