Oczyszczająca pianka do mycia twarzy Polli Organic Skin Care:)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z nowym postem o fajnej piance do mycia twarzy. A pogoda za oknem jest średnia i aż chce się posty pisać:) 

 



 


Pianka znajduje się w dość sporym opakowaniu i zawiera pompke. A do tego nie zacina się :) Szata graficzna jest minimalistyczna i w sumie miła dla oka.



Jest to produkt naturalny i nie testowany na zwierzętach.  A wiem że wiele ludzi patrzy na to.  

Pianka oczyszcza i nie czuję ściągnięcia skóry.  Po nałożeniu skóry czuję większe nawilżenie jej. A jest to pianka nawilżająca z linii antysmogowej. Ale więcej to jest teraz w modzie:) Używam jej tylko rano i fajnie mnie rozbudza.



Pianka ma lekką konsystencje i nie spływa z dłoni . Do tego jak widać ma fajną pompkę:)

Co sądzicie o tej piance? Mieliście ją ?


Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Pierwszy raz spotykam się tą marką

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę kojarzę, ale zaciekawiła mnie ta pianka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie znałam jej:)A pianka fajna jest. Pozdrawiam:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)