Gliss Protein + Shea Butter:)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym produktu do włosów . A jak wiadomo u mnie mało jest takich postów:) Nie potrzebuję wielu produktów w tej kategorii i używam tylko 2 plus szampon.


Produkt znajduję się w dość sporym opakowaniu i jego pojemność to 400 ml. Więc u mnie starczy na bardzo długo:) Wieczko ma odręcane i łatwo można wydobyć kosmetyk.



 Jak widać na zdjęciu, dość sporo jej użyłam:) Można na 4 sposoby używać i ja używam na 3. A jak używam? Pierwszy sposób to odżywka do spłukiwania.  Drugi sposób to jako maskę raz na tydzień.  A trzeci to kuracja na końcówki włosów oczywiście bez spłukiwania. A czwartego nie używam:) A jest to przed myciem włosów nakładanie jej. Dla mnie to świetna odżywka i maska. Jeden produkt a ma wiele zastosowań :)

Włosy po niej są miękkie i dobrze się rozczesują. Mogę też powiedzieć że są nawilżone. Nie elekryzują się a moje włosy są podatne na to troszkę.  A dodatkowo zapach miły jest dla nosa:)


Znacie ją? Co sądzicie o niej?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)