BeGlossy Sweater Weather październik 2020 :)

 Hej :)

Wczoraj dostałam najnowsze pudełko BeGlossy a dziś Wam pokażę co było w środku. Jestem zadowolona i wszystko będzie w użyciu. 




AA SUPER FRUITS & HERBS  Peeling do mycia ciała opuncja & amarantus  

Cena 16,29 zł / 200 ml


To po prostu żel pod prysznic z peelingiem.  Wczoraj go używałam i jest to lekki produkt. Jedynie co mogę powiedzieć , że jest bardziej gęsty od normalnych żeli. Zapach też ma troszkę inny.  Niby słodki ,  ale przełamana jest ta słodkości. Mi ten produkt podpasował i lubię lekkie zdzieraki.

BOTANIC SKINFOOD Multifunkcyjny krem do twarzy i ciała 

Cena  19,99 zł / 50 ml


Te maleństwo ma sporo zastosowań i można je używać do ciała , dłoni, suchych łokci , stóp oraz twarzy.  Na twarz bym nie radziła, bo jest tłuściochem i dość długo się wchłania.  Wsmarowałam go wczoraj w dłonie i do tego celu będę go używać.  Spróbuje też użyć go na stopy. A zapach ma ładny:)


NIVEA Pielegnujący peeling do ust w sztyfcie

Cena  13, 99 zł / 4, 8 g


Zimą przyda się taki produkt do ust.  Posmarowałam usta dziś tym i dla mnie to taki balsam . Drobinki są nie wyczuwalne i podobno wtapiają się od razu w usta. Ale nawilżać nawilża i czuję ją na ustach pomimo że przed chwilą jadłam.


PIERRE RENE  Błyszczyk do ust Cover Gloss

Cena 19,99 zł / 6 ml



Cieszę się z błyszczyku do ust, bo jak wiecie uwielbiam je. Ten jest kryjący i w sam raz w moim kolorze. Na ustach to taki brąz ,  ale nie taki bardzo jasny. Tym razem znowu trafili z kolorem:)


SKARB MATKI  Żel do mycia rąk bez wody

Cena 12,99 zł / 80 ml


Żel ma fajną konsystencję, szybko się wchłania i jak narazie nie przesuszył mi dłoni . Chociaż wiecie i tak mam je znowu trochę przesuszone , ale taka ich urodą jak idzie jesień i zima. Ten kosmetyk przyda mi się na wyjazdy.  A wiecie sami teraz warto mieć takie specyfiki przy sobie:)

SHEHAND Maseczka do paznokci lub skórek lub rękawiczki odmładzające

Cena 14,90 zł - 16,90 zł / 1 szt.



Dostałam rękawiczki odmładzające i z chęcią je użyję.  Moje dłonie potrzebują odżywiania i nawilżenia. 

CHOCOLISSIMO Czekolada deserowa 

Cena 10 zł / 1 szt.



W pudełeczku trafiło też coś słodkiego:) A że lubię słodkie, to mnie to ucieszyło. Dostałam ciemną czekoladą z trawą cytrynową.  W smaku jest pyszna i taka czekoladowa :)


BIOVAX BOTANIC  Maska intensywnie regenerująca 

Cena 2,99 zł / 20 ml


Nie znam tych masek do włosów i z chęcią wypróbuję ją. Dla mnie w sam raz że jest na jeden raz:)Ja takie produkty długo używam. 

I co sądzicie o nowym pudełku?

Pozdrawiam:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)