BeGlossy Coral essence wrzesień 2020:)

 Hej:)

Przychodzę do Was z nowym postem dotyczącym najnowszego pudełka z Beglossy. Czy mi się spodobał?Tego dowiecie się niżej :)

 

AA SUPER FRUITS & HERBS  Żel do mycia ciała dynia & jaśmin  

Cena 11.69 zł / 500 ml

 


Żel dla mnie ma lekki zapach , ale może przy używaniu będzie bardziej intensywny.  Cieszę się z niego, bo uwielbiam żele pod prysznic. A ten mi przypomina że cukierki albo psikuś:)


MARION GOLDEN  SKIN CARE  Odmładzająca maska na twarz 

Cena 8 zł / 1 szt.


Maseczki do twarzy lubię , ale nie w płacie ani hydrożelowych.  Więc chyba oddam tą maseczkę dalej. 

GLISS SPLIT ENDS MIRACLE  Odżywka do włosów

Cena 9.99 -13.99 zł / 200 ml



W poprzednim pudełku był szampon z tej samej serii. Teraz jest odżywka i to jest dobry patent :) Z chęcią użyję jej , ale będzie musiała trochę poczekać. Maseczki i odżywki wolno mi schodzą.

MAYBELLINE Błyszczyk Lifter Gloss

Cena 39.99 zł / 5,4 ml


Błyszczyk mnie bardzo ucieszył i dla mnie jest hitem tego pudełka:) Normalnie kolor dla mnie idealny i fajnie na ustach się prezentuje. Nie lepi się a to duży plus.



Kolor trochę jest jaśniejszy niż na zdjęciu.  Każdemu by przypasował:)

BIODERMIC DERMOCOSMETICS  Serum kolagenowe

Cena 59 zł / 30 ml







 Serum fajny kosmetyk , ale szkoda że jest to taka większa próbka.  Ale pomimo tego cieszę się z niego. Czy użyję? Nie wiem , pomyślę czy nie oddam go dalej.  


GLAZEL VISAGE Cień sypki Glamour 15

Cena 12.90 zł / 2 g


Mineralny cień do dla mnie drugi najlepszy produkt tego pudełka.  Ucieszyłam się bardzo z niego i będę go używać.  


Dla mnie ma idealny kolor pod łuk brwiowy :) I pewnie tak go będę używać. 


LIRENE Rajstopy w sprayu , lekko opalona satynowa skóra 

Cena 19.99 zł / 75 ml


Dobry patent na imprezy, gdy się nie ma rajstop. No ale właśnie w tym roku nie będę na żadnej dużej imprezie.  Ale może uda mi się go użyć w następnym roku:) Produkt ten interesował mnie , ale nigdy go nie kupiłam.  


I to tyle. Ale się zmęczyłam pisząc tego posta.  Nowej odsłony blogspota nie lubię i ciężko mi pisze się posty. Dla osoby która nie siedzi  w tym , to nie będzie wiedziała co i jak .  Wy widzicie efekt końcowy bloga :) 


Co sądzicie o nowym pudełku?

Pozdrawiam:)

 

 

Komentarze

  1. Bardzo fajne rzeczy, ten żel do mycia ciała z dynią i jaśminem użyłabym jako pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No uwielbiam żele i cieszę się że znalazł się pudełku:) Ale poczeka na końcówkę października:)

      Usuń
  2. W tym pudełku akurat nic mi nie wpadło w oko. Miłego testowania.
    A co do blogspota to niestety nie jest łatwo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten nowy to dla mnie lekka porażka. Często zdjęcia mi się nie wgrywają i muszę kombinować z innej przeglądarki.

      Usuń
  3. Ciekawi mnie najbardziej żel aa, ogólnie ta nowa seria mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żel z AA na pewno u mnie zagości ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)