Balsam do ciała z Bielendy:)

 Hej:)

 Dzisiaj przychodzę do Was z moim nowym ulubieńcem do ciała.  Lubię Bielende i zawsze znajduję perełki u nich. Kosmetyki mają świetne a do tego często wypuszczają coś nowego:) 

 


Krem do ciała a raczej dla mnie balsam z Japońskiej serii Bielendy.  Grafika opakowania jest utrzymana właśnie w takim klimacie. Przyciąga oko i mi się bardzo podoba:) Słyszałam sporo dobrych opinii o tym produkcie i sama postanowiłam go mieć.  

 


 A jak z działaniem? Nawilża dobrze ale może być za słaby dla bardzo suchej skóry.  Dla mnie nawilżenie jest w sam raz . Do tego ładnie pachnie i dla mnie to taki kwiatowy ale nie do końca. Zapach utrzymuje się na skórze ale gdzieś po godz wietrzeje trochę. Trzeba uważać z ilością produktu , bo trochę ciężej się rozsmarowuje na skórze.A i bym zapomniała jest wydajny:)

Co sądzicie o tym kosmetyku ? Ja go polubiłam i jeszcze inne warianty sprawdzę.

Pozdrawiam :)




 

 

 

 

 



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)