Zbiorczy post zakupowy:)

 Hej:)

Dzisiaj byłam ma zakupach w sąsiednim mieście i natchneło mnie że nie pokazałam Wam moich zakupów:) Zakupy będą z lipca i z wyprzedaży w Rossmannie. No to lecimy z tym :)


 
 
Będąc w Rossmannie na początku lata kupiłam przyspieszacz  do opalania i aleosowy balsam do opalania.  Oprócz tego brałam inne artykuły do opalania , ale już nie dla mnie. Brałam to 2×2 i wyszło mi taniej dzięki temu za produkty.

 
Kupiłam na Litwie szampon do mycia włosów.  I jest naprawdę fajny i jestem z niego zadowolony :) Kupiłam go jakoś za 1.20 euro.
 
Drugi produkt to krem do dłoni i kupiłam go w Rossku. Lubię takie bajeranckie opakowania:) Tylko starła się firma i nie wiem z jakiej jest.

 

Kupiłam przy okazji w Lidlu maseczkę Cien. Lubię maseczki z Lidla i tej serii nie miałam jeszcze. Z kolei koreańską maseczkę dostałam od przyjaciółki.  I dziś ją użyłam:)
 
 


A z Allegro zamówiłam sobie powiększający błyszczyk do ust. Mrowi dość bardzo , ale jakoś nie widzę powiększenia u mnie:) Moje usta są dziwne naprawdę. 

 

 
Wybrałam się do Rosska jak się dowiedziałam o wielkiej wyprzedaży produktów.  Dzisiaj też byłam w innym mieście i mieli mało wyprzedaży.  U nas jakoś to lepiej się odbywało:) 
 
A przechodząc do zakupów kupiłam chusteczki do zmywania kurzu. Używam tylko ich zamiast ścierek. 
 
Pasta do zębów moja ulubiona , też wpadła do koszyczka . I była na promocji przy okazji:) 



 A to już produkty które jesienią będę używać.  Pierwszy to woda różana i jestem ciekawa czy przebije mój ulubiony tonik z Evree. Jak wiecie szukam zamiennika.  Drugi produkt to krem Polka i będę go używać tylko na noc. 

 

 

 
Kremy do dłoni kupiłam z myślą o chłodniejszych miesiącach.  A używam codziennie na noc krem i mi schodzą dość szybko. 
 
Krem do stóp też mi się przyda. Kupiłam go z myślą o moich biednych piętach. Zobaczymy czy mi pomoże. 


Do ksozyka też włożyłam żel pod prysznic Isany. Też zapach uwielbiam i musiałam mieć go znowu:)

Nie mam żadnej bazy pod cienie i kupiłam tą na wyprzedaży.  Dzisiaj ją użyłam i narazie jest wszystko ok:) Cienie trzymają się i nie ścierają się.
 
I to w sumie tyle. Są to przemyślane zakupy i fanaberia to tylko błyszczyk z Avonu.

Znacie coś z tego?Co sądzicie o moich zakupach?

Pozdrawiam:)








Komentarze

  1. Z Twoich zakupów ciekawią mnie kremy do rąk z Venus (to ta starta firma :P) i ten wiśniowy - nawet go widziałam na wyprzedaży, ale odpuściłam :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)