Chilibox sierpień 2020:)

 Hej:)

Dzisiaj przyszło do mnie nowiutkie pudełko Chillbox i jestem z niego zadowolona. Tym razem nic nie oddam i wszystko zostanie ze mną. 

Delikatna pianka oczyszczająca o działaniu nawilżającym Polliorganies

Można było zamiast peelingu wybrać sobie piankę lub krem do twarzy. Ja wybrałam piankę i już jutra pójdzie w ruch:) Cene jej sprawdzałam i kosztuje 59 zł na Internecie. Więc cena już dosyć wysoka jak na produkt do mycia twarzy.

Werbena z kawą. Nawilżający krem pod oczy - Less is more  Cena 39.99 zł

Ten produkt był znany i chciałam go wypróbować.  Jest to nowa marka na naszym polskim rynku.  Nie mam porządnego kremu pod oczy i ten wypróbuję dziś wieczorem:)

Żel pod prysznic - Dove powered by plants  Cena 19 zł

Każdy żel pod prysznic przygarnę i ten też z przyjemnością użyję.  Jest to produkt naturalny.

Perfumy Ambra Cena 14 zł

Buteleczka tego małżeństwa mnie urzekła:) Zapach ma lekki i w sam raz na wiosenne i letnie dni. Nie jest też bardzo słodki a raczej jest świeżym zapachem .  Z chęcią będę ich używać.

Biszkopty Ladyfingers - Andante  Cena  5.70 zł


Fajna przekąska i z chęcią będę jadła ją. Lubię biszkopty i do lodów można je dodać:)

Foremki do Lodów  Cena 9.99 zł

Pierwsze co zobaczyłam w pudełku to były te foremki:) Z chęcią zrobię w nich lody na tak zwanym wafelku. Do nich były dołączone dwa przepisy na tiramisu i lody biszkoptowe.

Icing Sweet Bar Sweet Mask Nawilżająca maseczka w płachcie - A' pieu  Cena 9.99 zł

Znam ta maseczkę i chyba miałam kiedyś coś z tej serii. Za takini maseczkami nie przepadam , ale pójdzie w ruch.

Maseczka  Natural Effect - Dermaglin  


 

Tu z kolei maseczka którą z chęcią użyję:)Lubię właśnie takie i ta mnie ucieszyła. 

Książka-różne  Cena 34.99 zł - 49.90 zł

I jak zawsze książka:) Tym razem przyszła mi inna , bo nie mieli już tej co chciałam.  I pomimo że dostałam inną to jestem zadowolona z wyboru:) Chill wybraliście dobrze.

 

 A tu próbka kremu firmy Polli :)


Łapcie rabat na perfumiki:)

 I to tyle :) Co sądzicie o pudełku?

Pozdrawiam:)









Komentarze

  1. Bardzo mnie ciekawi krem pod oczy marki Less is more i pianka do mycia twarzy z Pollio :) Czekam na recenzję :) Ogólnie zawartość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą recenzje:)Właśnie ich używam i narazie jestem zadowolona.

      Usuń
  2. Zawartość fajna oprócz książki i jedzenia może ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne produkty, ten krem pod oczy najbardziej mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)