BeGlossy Tropical Island sierpień 2020:)

Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem o najnowszym pudełku BeGlossy:) Pomału będą wracać do regularnego blogowania, bo chciałam trochę odpocząć w wakacje.  

Czy mi się spodobały produkty tego dowiecie się niżej:)

GLISS  Szampon do włosów Split Ends Miracle             Cena 13.99 zł / 400 ml

Szampon jak szampon ma myć i tyle :) Ten z chęcią wypróbuję , bo w sumie jestem ciekawa jego. A ten jest na rozdwojone końcówki  i do zniszczonych włosów. Wiadomo żaden szampon nie pomoże na zniszczone  końcówki a jedynie fryzjer. Ale teraz dawno nie byłam i nie wybiorę się długi czas.

DELIA COSMETICS  Lakier do paznokci Coral Hawaii Time  Cena 8.50 zł / 11 ml

Lakier ma kolor jak dla mnie wakacyjny. Oddałam go bo mało kiedy maluję paznokcie , bo preferuję naturalne.  Do wyboru były lakiery, bo można było wybrać hybrydowy bez konieczności użycia lampy UV.

AA HYDRO SORBET KOREAN FORMUŁA Blue Bomb- krem silnie nawilżający 48h                                              Cena 21.99 zł / 50ml

Ciekawy jak dla mnie krem i chyba najlepszy produkt w tym pudełku.  Ale oddałam go dalej, bo nie potrzebuję więcej kremów. 

 CONCERTINO  Antybakteryjny krem do rąk                 Cena 6.99 zł / 100 ml

Krem mi się bardzo przyda na chłodniejsze dni. Jest antybakteryjny to tym bardziej plus dla niego. Zapach ma ładny i zostawia nawilżenie na skórze. 

AA WINGS OF COLOR  Eyeliner w płynie  WOW GROW ! Cena 25.49 zł / 6 ml

Produkt który nie użyję, ale zostawiłam go. Termin ma do października a kolor niebieski. Może ktoś zechce niebieski, to oddam z przyjemnością go :)

MARION  Maska na tkaninie - Efekt Motyla i Koci zmysł Cena 6.99 zł / 1 szt.

Jak wiecie uwielbiam maseczki do twarzy , ale tylko te zmywalne. Efekt motyla uzyłam i o dziwo maseczka ładnie przylegała do mojej twarzy. Jak mi się spodobała?Tego dowiecie się w denku:)

 Drugą maseczke Koci zmysł oddałam, bo nie była za bardzo dla mnie.

 CANNABIGOLD  Smart  Cena 35 zł / 10 kapsułek

 

Suplementy to dla mnie produkty , które powinno się dobierać indywidualnie. Ja używam suplementów, więc to produkt dla mnie zbędny. Ten był prezentem.


I co sądzicie o pudełku  ? Dla mnie ok , ale oddałam sporo produktów.  Wolę teraz oddać, niż by miały leżeć. 


Pozdrawiam:)





 

 




 






Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)